Nesly Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Tok en CB gravitest i går, da jeg var 3 dager over ikm.. "Problemet" var at jeg klarte ikke å tyde den! Først så den negativ ut, men hvis en la godviljen til, viste en veldig svak svak strek vertikalt også.. Problemet er at jeg vet ikke om dette var en "ekte" strek eller en såkalt skyggestrek?? Den var iallefall på langt nær like "strek-aktig " som den vertikale streken.. Har kjøpt en CB digital nå, som jeg skal ta i kveld(må bare vente til jeg må tisse først, hahha!) Er 4 dager over IKM nå..Noen som vil tippe hva de tror resultatet blir da?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Bruk de digitale,så slipper du å tyde.
Nesly Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Menn det er jeg det jeg skal jo.. den jeg kjøpte i dag var digital..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Har aldri kjøpt de andre jeg,man kan jo bli like gal av å tyde som å gå å vente på tanta....hehe. Ikke at det er noe fare her,i og med at jeg aldri har sett så mye som en liten skyggestrek engang... Lykke til!!!!
flypapir Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Spennende! Har du tisset enda?? Lykke til hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå