Gå til innhold

har dere begynt på julebaksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bakt serinakaker (sist uke), og kokostopper (i dag), og pepperkakedeigen er laget og står kaldt så vi kan bake i morgen.

deilig å være i gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg ikke begynt med :)

Tar det som regel siste par ukene før jul :)

Skrevet

Jeg pleier ikke å ha noen julebakst, mange av kakene er ikke gode, og de som er gode er for fristende og dermed ikke bra å ha i nærheten av meg. Men i år er jeg ute etter kaker som kan fryses, for da blir de ikke fullt så tilgjengelige, så kom gjerne med tips til kaker som er gode og kan fryses.

Skrevet

Har ikke begynt ennå. Men har planer om det snart. Tenker jeg 1. søndag i advendt baker litt pepperkaker for å få "julelukta" i hus. Så har jeg planer om å bake kokosmakroner. Ellers skal jeg bake litt fra butikken og så høre med svigermor om kromkaker.

Skrevet

Begynner i neste uke.

Skal ha peanøttkjeks, risboller, pepperkake og kransekake.

Også må vi jo ha pepperkakehus, men det tror jeg kanskje vi venter med til nærmere jul.

Skrevet

Nei,vi må vente til etter 1.advent..Må ha julestemning når vi baker,julestjernene og adventstakene må være tent=) Og vi må sette på julemusikk (det har vi begynt med da)

Baker ikke så mye kjekser vi,blir ikke spist..Lager pepperkaker og setter opp et pepperkakehus,ellers så lager jeg boller,kanelboller og sjokoladekake..

Skrevet

Her er 7 sorter i boks!!!!

Neida, bare tulla. Har tenkt å sette moren min på saken, hun liker å lage julekaker med ungene, mens jeg får angst av klissete deiger. Men jeg er god til å pynte til jul;-)

Skrevet

hehe... ja det skjønte jeg av det innlegget ditt..

gleder meg som en unge til å få opp julegardiner og tenne adventstjerna og lyset i treet ute neste helg.. alt kommer til å være klappet og klart fredags kveld tenker jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...