Prins&Prinsessa Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Må ikke være så sykt dyrt da. Men må være trygt da den ene av foreldrene er gravide.
Gjest ->>- Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 USA. Florida/Alabama. Dollaren er stygglav og landet er supertilrettelagt. Alternativt et hvilket som helst land i Sør-Europa.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Er det sol og varme dere er ute etter, er Kanariøyene flott på den årstiden. Anbefaler Lanzarote, gjerne i området rundt Puerto del Carmen.
ApriIbaby Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg hadde ikke flydd så langt som til USA mens jeg var gravid. Jeg var i eurpoa da jeg var gravid. Har selv en 2 åring og vet at håndhygienen kan bli litt vanskelig, så også derfor hadde jeg holdt meg til et ikke så annerledes-bakterielt-land.....som f.eks Hellas eller Italia eller Spania. Kanskje Korsika? Neste gang skal vi til Kroatia
A4 Husmor.... Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Fig Tree Bay på Kypros. Der er alt tilrettelagt. Korte avstander, koselige mennesker, tivoli og lekeplasser på resturantene
## lille blomst ## Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Vi skal til Tenerife i mars med en som da er nesten to år og en som da er 4 1/2. Skal på sunwingsenter. Det er kjempefint og barnevennlig der. Var der i januar da jeg var gravid med minstemann og størstemann var da litt over 2 år. Vi var kjempefornøyde. Gleder oss kjempemasse til å reise tilbake dit.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Har hørt at Italia skal være det beste landet for foreldre med små barn å reise til.
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Spania; enten Tenerife (Sunving Resort Fanabe er supert!!) eller fastlandet, f.eks fly til Alicante og leie et sted å bo gjennom www.spaniasommer.com eller hoell gjennom www.booking.com. Torrevieja/ Ciudad Quesada, La Manga, Javea, Santa Pola, det er veldig mange fine plasser langs kysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå