Gå til innhold

Til varmere land med barn fra 2-9år. Hvor reise??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ikke være så sykt dyrt da.

Men må være trygt da den ene av foreldrene er gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

USA. Florida/Alabama. Dollaren er stygglav og landet er supertilrettelagt.

Alternativt et hvilket som helst land i Sør-Europa.

Skrevet

Er det sol og varme dere er ute etter, er Kanariøyene flott på den årstiden. Anbefaler Lanzarote, gjerne i området rundt Puerto del Carmen.

Skrevet

Jeg hadde ikke flydd så langt som til USA mens jeg var gravid. Jeg var i eurpoa da jeg var gravid.

Har selv en 2 åring og vet at håndhygienen kan bli litt vanskelig, så også derfor hadde jeg holdt meg til et ikke så annerledes-bakterielt-land.....som f.eks Hellas eller Italia eller Spania. Kanskje Korsika?

Neste gang skal vi til Kroatia

Skrevet

Fig Tree Bay på Kypros. Der er alt tilrettelagt. Korte avstander, koselige mennesker, tivoli og lekeplasser på resturantene ;)

Skrevet

Vi skal til Tenerife i mars med en som da er nesten to år og en som da er 4 1/2. Skal på sunwingsenter. Det er kjempefint og barnevennlig der. Var der i januar da jeg var gravid med minstemann og størstemann var da litt over 2 år. Vi var kjempefornøyde.

Gleder oss kjempemasse til å reise tilbake dit.

Skrevet

Har hørt at Italia skal være det beste landet for foreldre med små barn å reise til.

Skrevet

Spania; enten Tenerife (Sunving Resort Fanabe er supert!!) eller fastlandet, f.eks fly til Alicante og leie et sted å bo gjennom www.spaniasommer.com eller hoell gjennom www.booking.com. Torrevieja/ Ciudad Quesada, La Manga, Javea, Santa Pola, det er veldig mange fine plasser langs kysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...