Gå til innhold

Hvilken maskara syns du er den beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny og lurer på om noen vil anbefale en. Prøver stadig nye, men finner liksom ingen favoritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og noen som har prøvd den fra i.d bare escentuals?

Skrevet

har lagt min elsk på en fra nivea...liker egentlig ikke niveaprodukter, men denne maskaraen er bra...sånn lyseblå utenpå også er det sånn gummibørst..skiller vippene ra og får masse maskara på:)

eneste minus er at den er litt treg å få av..men bruker den jeg:)

Skrevet

Jeg har egentlig ganske lange vipper fra naturens side så jeg pleier å fokusere mest på volum. Ysl har favoritten min, husker ikke helt navnet på den, men hvis du sier den beste vilum mascaraen til ysl så vil alle i parfymeriet forstå deg.

Bruker også elisabeth arden lash primer plus under for å skade vippene minst mulig :)

Skrevet

Min favoritt er Christian Diors Diorshow. Ellers er Max Factors Masterpiece max et greit og litt billigere alternativ;o)

Skrevet

Etter å ha prøvd litt forskjellige merker, både dyre og billigere, har jeg funnet ut at jeg liker max factor 2000 calorie best. :o)

Skrevet

Jeg bruker Helena Rubenstein sin maskara.. Den er dyr, men utrolig god. Også liker jeg Ysl sin maskara.

Skrevet

Du kan rett og slett ikke kjøpe noe annet enn YSL sin mascara!!! Den er den beste, gå på hvilket som helst parfymeri og spør. YSL volume mascara er navnet :))

Skrevet

Hmmm....tror ikke jeg har prøvd den faktisk, har jobbet på parfymeri og prøvd myye. Må kanskje teste den YSL neste gang jeg er fri for mascara. :o)

Skrevet

Ja den er bare knall bra!!

Skrevet

Jeg bruker Helena Rubenstein sin maskara. Syns den er den beste av alle jeg har prøvd.

Skrevet

Christian Diors Diorshow!

Skrevet

Kjøpte i.d sin da jeg tenkte den kanskje var like bra som pudderet,men det kjøpte angret jeg.Skikkelig elendig,ikke tette vipper og vippene ble steinharde og delte seg i sånne lag.

Gikk tilbake til Diorshow jeg,er kjempefornøyd.

Skrevet

Min favoritt er for tiden Kanebo 38g, den volummascaraen. Det som er så fliott med den er at den ikke smitter av, kan gå i regn eller felle en tåre uten å bli svart rundt øynene. For å fjerne den bruker du rett og slett lunkent vann!

Skrevet

Jeg synes Lancome sine er best. Lancome Ekstreme er favoritten for tiden. Med Lancome Booster under. Og så kjøper jeg de på www.lookfantastic.com, da får jeg de mye billigere og rett i postkassa. (Tollfritt under 200kr)

Skrevet

Jeg bruker Fusion Lashes til "fest" og Helena Rubinstein Lash Queen til hverdags.

Skrevet

Jeg har prøvd mange ulike, men faller alltid tilbake på YSL... Knallgod!:)

Skrevet

Diorshow black out maskara!! Den er bare knallgod. Er sååå fornøyd med vippene mine etter jeg begynte med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...