Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 HERREGUD! Hva i alledager gjør en mann inne på et slikt forum som dette da? Han må jo ha seriøse problemer stakkar! Hufff a meg...
Gjest Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hva gjør du inn på et slikt forum da? Di RÆV!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Joda, selvsagt har de det. Men han skriver jo ikke noe om barn i sine innlegg eller svar. Han er jo kun her for å krangle og snakke stygt om andre... stakkar mannen!!
Circe Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Det er nesten mer synd på deg som faktisk gidder å henge deg opp i det
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Nei ikke annies barn ihvertfall, for den stakkaren hun lurte til å sette barn på seg har nok rømt på skogen for lengst.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Jasså... nok ei anonym kalkunfitte på avveie:-) Selvfølgelig har jeg barn tjukka... 4 stk drittunger som er en pest og en plage for meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå