Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Du er ikke alene om det! Jeg er i uke 29 nå og syns magen min er liten, til og med folk kommenterert det....lurer på om jeg er sikker på at jeg kjenner spark osv...og det gjlr jeg, til gangs! Var til legen i får og SF- målet er mer enn bra nok, livmora mi er stor, men jeg er liten!! heh
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Slutt å klage. Jeg vet at jeg kommer til å få en stor mage (hadde det med forrige også). Er i uke 21 og den er allerede ganske stor - og derfor med tilhørende bekkenplager. Nyt magen mens dere kan før den blir for stor og tung og mer til hinder.
EtMirakel Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 nei for all del, vi klager ikke, det er mer det at for min del ihvertfall, sikkert anonym også, så blir jeg litt beskymra da, lurer på om alt er som det skal osv, siden synes di som er mange uker mindre enn meg er mye større så er redd jeg har lite fostervann eller at han ikke vokser ordenlig, men skal på kontroll nå igjen til tirsdag så da for vi se hva di sier der:)
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Sura, kan du vær sjøl. Hurpe! (Det bare hørtes ut som om det var litt dumt på måten dere formulerte dere på. ;-) )
ma-85 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg er bare i uke 22, men alle kommenterer at jeg har veldig liten mage. Synes egentlig ikke når jeg har klær på. Mange som ikke blir så store, tror du bare skal være glad for det. Det er jeg i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå