Pærefrø Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Pappa ringte, han lurte på julegaver til ungene... Han ville at jeg skulle gå å kjøpe det til de fra han, for han bor langt unna og aner egentlig ikke hva de trenger... Jeg setter over 2000 kr til dem jeg sa han, så finner du noe.... Blir 1000 på dem hver det.... Men hva kan jeg shoppe da? Noe som helst holder en stund... Til junior på 2,5 år tenkte jeg klær, helst med spider man på, for det digger han og kanskje en leke... men snuppa vet jeg ikke...ho elsker alt som er rosa og som har prinsesse på. Men ho trenger egentlig ikke klær.....
celodi Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Er så vanskelig og finne på ting til ungene for tia,de fleste har jo det meste=) Klær dvd lydbøker cd spill dataspill akebrett ski skøyter sengetøy (med spiderman og prinsesser) møbler til rommet?Stoler,lamper osv Ja,var vel dette jeg kom på=)
Gjest supersnupp Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 kjøp det du syns er best du, sikkert stor stas for gutten å få spiderman klær, å kjøp noe du vet jenta setter pris på. E det spnn at du føler du må kjøpe noe "fornuftig "for pengen?Eller at de må få likedane ting?
Mammapudding Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Kjøp spidermanklær til gutten og prinsesseklær til jenta for 500 kr hver og sett 500 kr til hver av dem på konto?
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Kan kjøpe mange forskjellige gaver:) det er alltid gøy å åpne gaver for de små...Litt klær,litt leker,bøker...Du finner ut noe til slutt:) Lykke til
Pærefrø Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 Pappa sa at jeg mått kjøpe noe leker til dem...ikke bare klær...hehe... Nei, like ting er ingen nødvendighet... Lurte litt på noen bøker da, for de liker å bli lest for på kveldene...og så litt klær...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå