Gå til innhold

Her skjer det ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stnd siden jeg har hatt tid å skrive nå. De siste 10 dagene har gått med til å fly en del frem og tilbake til søsteren min og syk nevø.

Vi vet ennå ikke helt hvordan testen av den siste medisinen går, men krysser fingrene og ber om at han blir bedre.

Tøft dette, ikke noe som er verre en å se kreative og vanligvis aktive barn nå et bunnivå.

Vi har likevel tatt vare på dagene og hatt det fint oppe i alt det vanskelige...

Innimellom har det blitt litt jobbreising.Denne helgen er helt fri, og akkurat nå koser vi oss med jentene inne. Fyr i peisen, stearinlys og snøvær ute.

Jammen er jeg heldig som har så flott familie.

Må gratulere Maud så utrolig mye med liten snupp:-)

Så fantastisk at alt gikk bra.

Gikk også glipp av festen, men da var jeg i Sverige på sykehusavlastning. Høres ut som en fin kveld.

God helg, damer.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte at jeg svnet nocket ditt seinest i dag, godt å høre at du virker, og at du koser deg med dine midt i vinterkulda! Jeg kan ikke ane hvordan alt med syk nevø og familien deres preger dere og deg, men jeg vet at jeg tenker på dere og håper på bedring for den lille tapre gutten!

god klem fra

Skrevet

Vi savner deg, Tiggywinkle!!

Bare vær den supertanta og supersøstera du er og vit at vi tenker på deg!

Jeg sender masse gode, varme klemmer til deg i kveld!

Skrevet

Kjære deg,

godt å høre at du holder deg oppe, på et eller annet vis!

Du er enestående som stiller opp og er tilstede for dem som trenger deg mest nå, det er godt for deg også, om enn fryktelig tøft.

Bruk den tiden du trenger på det som er viktig, vi er her alltids når du har tid vet du:-)

Sender alt jeg har av positiv styrke og lys til dere alle:-)

ps: Har nå slettet pm:-)

Varme klemmer fra meg:-)

Skrevet

Stor klem til en mamma, til en tante og en søster som støtter opp og koser seg sammen små og store, friske og syke. Håper medisinen har gunstig effekt på lille nevøen og at dere får et håp når vi går inn i adventstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...