Gå til innhold

hva ville dere ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min skal feire hos pappa i år. sammen med besteforeldre derifra osv.

jeg har blitt bedt dit jeg også, har ikke et dårlig forhold til eks men eneste grunn måtte vært og få vært med min sønn!!

men min familie skal feire sammen med mange andre, blant annet min syke oldemor som nok sikkert ikke lever til neste år!! familien min betyr mye for meg, men sønnen min betyr ikke mindre for meg.

litt vanskelig for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er vanskelig. Kan du ikke være litt hos begge? Feks spise middag sammen med din familie og åpne pakker sammen med sønnen din?

Skrevet

hmm..ikke lett kan jeg skjønne...

du har vel mange julekvelder i vente med sønnen din:) så om oldemoren din er dårlig, og du tror dette er hennes siste jul tror jeg jeg ville feiret med familien min hadde jeg vært deg.

Kan jo feks la sønnen din åpne et par pakker sammen med deg lille julaften feks:)

Eller at du som Nupi skriver, er litt hos begge:)

Skrevet

takk for svar.. ja det var jo en god tanke det og dele på det, bor 20 minutter unna hverandre!!

jeg får tenke litt til, ikke lett nei!

Skrevet

Jeg stod i samme problemstilling for noen år siden, før de to yngste ble født. Jenta mi skulle feire hos faren og hans familie, og selv om vi hadde et utrolig anstrengt forhold valgte jeg å feire med ungen min. Var invitert dit, men med lang avstand var det ikke mulig å dra hjem til min familie etter leggetid. På mange måter ble dette både og. Jeg hadde egentlig ikke noen hyggelig jul, jeg lengta til min familie, og jeg liker ikke eksens/familiens utrolig materialistiske julefeiring. Jenta holdt seg ellers klengt til meg hele kvelden, så selv om det var farens jul så ble det på en måte ikke det likevel. Om du skjønner. I dag feirer ikke vi sammen, og det fungerer mye bedre.

Dette er utrolig vanskelig å velge mellom. Egentlig er det umulig, for det blir feil uansett. Så lykke til med vanskelig valg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...