Gå til innhold

Forslag til planter som overlever på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle pynte der inne, men de fleste planter dør vel når de står på et, til tider, fuktig rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentens trøst trives godt på bad!! Aner ikke det "offisielle"navnet på den, men den er kjekk å ha der. Tåler alt...... :)

Skrevet

Finnes mange planter som elsker fuktige miljøer.. Ser de for meg, men vet ikke hva de heter..

Men spør på blomsterbutikken, de vet det. :)

Skrevet

De der bambus"pinnene" fra IKEA trives godt på mitt bad. Det eneste jeg har fått til å trives der. :)

Skrevet

Jeg har en eføy som jeg har hatt et år eller så. Den står på en oasis.

Skrevet

Jeg er egentlig veldig negativ til plastplanter, men har kjøpt en fin grønn plastplante på IKEA som trivs svært godt på mitt bad;)

Vi har ikke vindu på badet, så de fleste naturlige planter hadde nok bare dødd. De trenger tross alt sollys for å leve.

Skrevet

Fredslilje eller hva den nå heter trives overalt. Har hatt en stående på badet her i snart 3 år, den vokser og vokser.

Skrevet

Har kaktuser på badet,ser ikke ut til at de lider noen nød! ;)

Skrevet

Jeg har også kaktuser på badet! Har hatt de i 1 år nå, og aldri vannet de!! Veldig greit :)

Skrevet

aloe vera! siden den står i fuktige omgivelser, trenger den heller aldri å vannes. har hatt min i 10 år. og så kan du bruke saften til brannsår,etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...