Gå til innhold

IKM Tirsdag 27. november. FLERE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har IKM samme dag som meg og vil skravle litt.

De siste dagene før IKM går såååå sakte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittei:) da er vi to i hvertfall:)! tror IKM er tirsdag i hvertfall. er i 3 pp, og de to foregående syklusen har ikke vært like lange etter p-pilleslutt.. men etter el, så er det nok tirsdag:)!

Skrevet

Er ikke helt sikker jeg heller. Syklusene varierer på 27-28 og 29 dager. Derfor går jeg utifra 28 og da er IKM på tirsdag. Symptomer du da?

Skrevet

tja, har kjent det har stikki litt i rygg og mage. og hadde større spyttprod i går (har lest ett eller anna sted at det kan være tegn), ellers er det nok lite med tegn desverre.. du da? det hadde vært en så utrolig fin julegave med en positiv test da gitt:)!!!! har du prøvd lenge ellr?

Skrevet

Ikke de helt store symptomene her nei. Sluttet på pillen desember i fjord og ble gravid i februar. Mistet desverre i uke 10 og etter det har det ikke skjedd noen ting gitt.. Begynner å bli utålmodig nå. Prøvd lenge dere da?

Skrevet

uff så kjedelig da:( er i 3 pp nå:) så har ikke prøvd så lenge, men når man først har bestemt seg så kan det skje når som helst altså:)! hehe.. mn har inntrykk av at det er vanskeligere enn man tror på forhånd:( jeg har praksis så jeg har flytta fra sambis. så det er ikke så lett at det skal passe med el og besøk hos sambis.. mn nå er det nå heldigvis bare 3 uker til jeg flytter hjemmat:)!

Skrevet

jeg har IKM på tirsdag hvis jeg har 28 dagers syklus. hadde sa i september, og syklusen etter var 42 dager, men da trodde jeg jeg var gravid, og testet mye, så denne gangen skal jeg ikke teste før til neste helg, og hvis neg, ei uke etter. blir bare gal av dette, hehe...

Skrevet

det gjelder vel å PRØVE å være avslappet, og vente med å teste litt.. kjipt med SA da:( var du langt på vei?

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å teste før etter IKM. Om TR ikke er på plass til torsdag så greier jeg sikkert ikke vente lengre. Føler egentlig på meg at TR kommer da. Kjipe greier.. Bare 2 dager til IKM nå:-)

Skrevet

litt usikker på hvor langt jeg var på vei, men ut fra det vi tror var jeg 6-7 uker... fant d ikke ut før 5 dager før sa heller. håper bare den sitter snart igjen:) prøøøver å være avslappet, men ikke så lett, hehe...

Skrevet

ikke bare bare å prøve å være avslappet heller nei..

jeg er frista til å teste i morra. har slik billige-tester test, vet ikke hvor tidlig den evt kan slå ut. hm... greier lissom ikke å se for meg at jeg skal bli gravid.. det er lissom for godt til å være sant. jeg har jo så vilt lyst.

jeg er så spent på om syklusen er like lang nå som forrige mnd ellr ikke. vanskelig å vite så raskt etter p-pilleslutt. mn satser på 28 dager slik som forrige mnd. spennende...... er så snodig om man kjenner noe eller om det er innbilning...

Skrevet

Utrolig hvor mange innbilte symptomer mann får ja:-) Litt rar i en negl en dag så tar mann det som et symptom.. Snedige greier altså. Krysser fingrene for at vi får positive tester i løpet av uka.. Vi må oppdatere hverandre:-)

Skrevet

Magefølelsen min for at jeg er gravid blir bare sterkere og sterkere. Blir utrolig gøy å se om jeg kan stole på den...hihi. Onsdag er min IKM-dag. Ikke så lenge til det nå. Jeg har tenkt å ta en test i morgen, litt tidlig, men jeg er så spent :)

Skrevet

Hehe, trodde jeg var på "Skravle?? IKM først i uke 48...", men men, litt surrete i hodet om dagen ;) Uansett, lykke til, jenter!! Håper det er mange spirer som sitter godt fast denne uka ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...