Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg er i uke 18+5 og har vel i litt over en uke kjent at det noe som skjer i magen, men absolutt ikke mye og hver dag. Var på ordinær ul i forrige uke og alt så normalt ut, morkaken lå på bakre vegg så den fungerer ikke som en støtdemper. Det jeg lurer på er om det er noen andre som ikke kjenner kjempemye liv og sterke spark eller om det er noen som ikke kjenner noen ting ennå? Jeg er førstegangs...
Snuppemamma Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Helt normalt det:) Babyen er jo ikke så stor enda. Jeg er i uke 20, og kjenner bevegelse hver dag, men harde spark og kraftige bevegelser har jeg bare kjent et par ganger enda. De har jo så god plass enda:) Morkaka mi ligger og så på bakre vegg. Bare vent, om noen uker vil du kanskje savne de rolige bevegelsene, det kan bli ganske heftig etterhvert;))
hanalb Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Hei! Jeg er i uke 18 og dette er mitt 3 svangerskap. Jeg har fremdeles ikke kjent noen spark eller bevegelser, men var på ultralyd på mandag og alt var normalt. Så det er nok veldig individuelt når man kjenner liv første gangen :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg er gravid for andre gang og kjente såvidt litt sprelling i magen tidlig i forrige uke, da jeg var 15 uker på vei. Har ikke kjent noe som helst siden. Ikke vært på UL enda jeg da, men håper da alt er normalt:-) Kjente bevegelser rundt uke 16-17 første svangerskap, men det var bare en sjelden gang i begynnelsen. Prøv å sett deg ned og slapp av og dytt litt borti magen av og til, så kanskje du etterhvert er heldig og får respons! Før eller siden får du det skjønner du, og det er herlig! Men det kan fortsatt gå et par uker før du kjenner bevegelser jevnlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå