lana<3 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Ser at noni-juice tilfører masse vitaminer og mineraler og at det er vitenskapelig bevist at den normaliserer hormonkluss...noen som har opplevd i real life at denne juicen har virket eller har erfaring?? Begynte på den dyre dyre juicen for et par dager siden og håper det klaffer denne mnd da....
misskizz Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Du har blitt lurt. Sikkert en velsmakende greie, men vil nok ikke gi deg en graviditet.Noni juicen er ikke mer revolusjonerende enn annen sammensatt juice, Sunt for kroppen og billigere et annet sted, Hva med litt ekstra frukt inntak i stedet? De fleste som selger disse produktene kjener store penger på salget og nettverksalgs-ideologien går mye ut på å glamourisere produktet. Hvis noe virker for godt tl å være sant, så er det som oftest det. Lykke til med noni'en likevel:)
lana<3 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 eeerk nei...det smaker pyton....kjøpte det egentlig pga revmatisme men så fikk jeg vite at det virket positivt på kroppens hormoner også... http://www.pharmaviva.net/category.25 fant også disse nå: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9243862 http://www.barnimagen.com/forum/thread/8925894 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10689621 fant ingenting om dette igår men idag har jeg funnet masse.....
Babyønske �� Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Hvilken Noni-juice er det da? Det finnes masse forskjellige der ute. For oss som oppdaget noni for mange år siden, så er det den "originale" Tahitian Noni juice som gjelder. Jeg hadde i sin tid noe effekt av den, mest av alt det at den renset kroppen, og at kroppen dermed "jobbet" bedre selv. Det er jo ikke vitaminene og mineralene som er det unike ved juicen, mye av det kommer fra de andre juicene som er tilsatt for å gi den bedre smak. Så akkurat for vitaminene sin del kan du ta vanlig kosttilskudd. Men det er i hovedsak enzymet xeronin, eller proxeronin som gjør juicen spesiell. Jeg har ikke brukt juicen på en god stund nå, men tanken har streifet mer og mer ettersom prøveperiodene har blitt flere. Jeg har lett tilgang til den så kan egentlig begynne når jeg vil sånn sett. Men jeg vet også at den tidligere ikke var anbefalt gravide, fordi det ikke er godt nok utprøvt hvilken virkning den har. Og at den kan hjelpe direkte til å bli gravid ville jeg ikke hatt så store forhåpninger om, men muligheten for at den kan hjelpe kroppen til å klare det selv er kanskje mulig. Den gjør hvertfall ikke vondt verre. Det finnes massevis av info om noni på nettet, men dessverre lite seriøs og pålitelig informasjon. Det eneste seriøse jeg egentlig vet om er et forskningsprosjekt fra universtitetet på Hawaii : http://www.ctahr.hawaii.edu/noni/index.asp
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 kjenner mange som har hatt god effekt av den,men vet ikke om den fører til lettere graviditet.sunn er den hvertfall,men sabla dyr...
lana<3 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 såklart jeg tar ekte vare...kun tahitien noni juice...og kun 100% juice....altså den med den forferdeligef smaken....kjøper man utblandet så mister man jo litt effekten.... Fremfor alt antioksidanter i form av vitamin C, E(er ikke dette graviditetsvitaminet?) og A, inkludert karoten som er et forstadium til vitamin A. Juicen inneholder også B1 (Tiamin), B2 (Riboflavin, B3 (Niacin), B5 (Pantotensyre), B6 (Pyridoksin), B9 (Folsyre), B12 (Kobalamin) og H (iotin). Mengden av de ulike vitaminene, i anbefalt daglig dose er små. Det gjør at det ikke finnes noen risiko for overdosering, men sammensetningen av vitaminene og mineralene gir en synergieffekt og opptaket i kroppen optimaliseres. Mineraler: Juicen innholder fem av de seks viktigste mineralene kroppen trenger; fosfor, jern, kalsium, magnesium og sink.(Er ikke sink noe som hjelper oss å bli gravide?) Ellers så skal jeg prøve juicen i 90 dager som de anbefaler...men ikke en dag lenger...smaker skikkelig guffent og ganske dyr den flasken jeg kjøpte...
Babyønske �� Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Nå er ikke Tahitian Noni akkurat ren vare heller, den er så absolutt utblandet. Og den er mye mer utblandet i dag enn den var for 8 år siden når jeg begynte å bruke den første gang. De var sikkert nødt til det pga smaken. Den er tilsatt både druejuice, blåbærjuice, + annen smakstilsetning. Så mye av vitaminene kommer nok altså derifra. Og som du sier små doser. Så jeg sier igjen, den hjelper deg nok ikke direkte til å bli gravid, men den kan hjelpe kroppen din til å klare det selv Det er lett å bli litt blendet og begeistret av hvor fint og flott alt er i begynnelsen.....sånn er det med alt MLM, ikke bare Tahitian Noni, men for all del, jeg er ikke negativ til noni-juicen, men har har fått beina godt plantet på jorda når det gjelder MLM. Det er som sagt mange store ord......
lana<3 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2007 Vet at flere av noniene er utblandet...den ene som jeg ikke har kjøpt er 89 % ren juice og tilsatt blåbær og solbærsaft pga smakens skyld...er det den du har burkt før?? Den jeg har, skryter av at den er 100% noni og dermed også smaker dritt...sorry dette her meeeen....den jeg har lukter som et gammelt toalett som ikke har blitt vasket på mange uker....og smaker som hjemmebrent blandet med kloakk...ha ha...men det går fint når jeg blander den med biola...skal begynne med noni kapsler i tillegg...fikk masse helseting av onkelen min sist uke og så nettopp at noe av det var jo noni kapsler.... Skal spørre onkelen min om noni imorgen...har gått og lurt i hele dag og føler det står det samme rundt forbi på nettet... Hva betyr mlm?? Blir lett blendet jeg av nye og fantastiske ting og har prøvd ut mye for å se om produktene holder det de lover....solhatt var no dritt....gikk på det ett år og var like mye syk og verre....gurkemeie er fantastisk og holder det det lover....syns også olivenbladekstrakt virket... Skal prøve ut flere ting etterhvert men for nå blir det bare noni...gikk på brexidol, paracet, pinex forte og masse andre ting for å få bort bivirkningene av de første medisinene for noen mnd siden..men hadde en SA og da gikk jeg over til naturmedisiner.....
Babyønske �� Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 MLM står for Multi-Level-Marketing, eller Nettverksmarkedsføring på norsk. Det er på en måte pyramidespill, bare at det går ut på salg av produkter i tillegg til verving av nye "selgere"(medlemmer), og ikke omløp av rene penger som i vanlig pyramidespill. Du har sikkert hørt om Herbalife(slankeprodukt), Nature's Own(Vaskemidler), Morinda(kosmetikk), Tupperware, Det går i grunn ut på akkurat det samme. Verving av medlemmer for å selge mest mulig så man blir fortest mulig rik :-). Da trengs det mange og stooore ord for å fascinere og "lure" med seg flest mulig Som sagt er det en liten stund siden jeg har vært borti Noni nå, så vet ikke helt hvilke produkter de har. Kikket som snarest innom en side i sted og såg de hadde noen med solbær og kirsebær smakstilsetning, og det er nytt for meg. Den med 89% ren noni må også være ganske ny. Jeg har bare brukt den opprinnelig originale juicen, som altså er blitt mer og mer utblandet med årene.
lana<3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2007 aaaah ok.....har ikke vært på slike møter og blitt vervet og slikt nei... Leste om noni juice i et blad mens jeg satt og ventet på å komme inn til legen....er sykemeldt nå for ryggen min... Fikk kontakt med onkelen min for en liten tid tilbake pga sykdom i familien. Han importerer helsekostprodukter og selger til buitkker i norge + han holder selv på med naturmedisiner og driver en helsekostbutikk...det var han som fikk meg til å gå over til alternativ medisin...han har sendt meg masse gratisvarer som han mener skal hjelpe meg...men det er først nå i det siste jeg har blitt mer interresert.... men hvordan vet du at den er blitt mer utblandet?? Letet litt på nettet for å se etter det men fant ikke noe.... Hvordan smaker de noniene du har prøvd?? Og har de virket på deg??Jeg vil se på fsh verdien om nonien virker iallefall og om smertene mine blir bedre....hvis den ikke virker på meg....så er det å gå over til neste naturting.....hi hi:)
Babyønske �� Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Tror ikke du finner noe på nettet om at den er blitt utblandet. Jeg kjente det etter å hatt opphold på den et par år. Var mer Juice/fruktsmak når jeg begynte på igjen, og den smakte ikke like stramt som da jeg opprinnelig begynte på den. Jeg har som jeg skrev, ikke merket noe nevneverdig bedring på noe, jeg brukte den sammenhengende i et år første gang jeg begynte på den. Og det første jeg merka var en utrensking av kroppen, og så fikk jeg mye mer energi og følte meg mer tilpass sånn generelt. Senere har jeg bare brukt den sånn dann og vann og kan ikke si å ha merket så mye effekt. Her er den "originale" norske siden, men den har du kanskje vært inne på
lana<3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2007 Det kom ikke no link under det du skrev men sjekket ut den linken som du la ut over...sto masse der ja....har blitt helt hektet jeg idag...nå gjenstår det bare å se om dette virker, og om smertene blir bedre, fsh verdien blir bedre og det viktigste av....å bli GRAVID!!!.....håper det klaffer for deg også snart.....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Jeg vet ikke om nonijuicen hjelper på graviditet, men jeg har brukt den i perioder for å hjelpe på astma og allergi. Det hjelper den iallefall for. Dt er jo bare å prøve. Den har mange gode virkningsområder. Har du kjøpt juicen kan du likegjerne drikke den opp
Babyønske �� Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Hehe. Sorry, såg ikke før nå at linken ikke ble med :-) Men her er den: http://www.tahitiannoni.com/norway/norwegian/retail/index.html?r=690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå