Gå til innhold

Storrengjøring midt på natta!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket at energien som har vært overraskende sterkt tilstede de siste ukene nå har begynt å dabbe gradvis av.. Har gått rundt i mangen dager å mannet meg opp til å ta et lite tak i rengjøringen, men har bare blitt til at jeg har sunket ned i godstolen, og blitt der:p Men natt til i dag skjedde det noe herlig. Jeg var plutselig full av liv. Skrudde julemusikken på fullt og fant frem bøtte og mopp. Alle rommene ble tatt et etter et, og jeg koste meg med min gjennvunnede energi! Samboeren min hadde jeg sendt ut på byen med kameratene, så når han kom dinglende hjem i 3 tiden møtte han litt av et syn. Sin nå ganske gravide kjæreste i full gang med moppen, og som av hjertens lyst sang med til bing crospy! Kanskje det var redetrangen som slo til eller noe, men var skikkelig stolt av meg selv når jeg våknet i dagmårres:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er ! Godt hva som er gjort!! Kan du sende over litt energi til meg ?!?!

Skrevet

Jeg og har mere energi om natten, liker best og rydde om natten. Kjæresten min er dørvakt i helgene og da rydder jeg og vasker huset så det er godt og våknet til neste dag. er så hyggelig

Skrevet

Heldige du! Selv har jeg en samboer som tar masse rydding og rengjøring nå, siden formen min er på BUNN.. Han har selv operert i handa, men tar likevel i et godt tak:) Skulle gitt mye for din energi om natta også jeg.. men den stikker av ut i fingertuppene når jeg klør meg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...