Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Har vært ute og handlet og jeg har fått stikkinger i lysken. Noen som det hva det er og om det er noe å bekymre seg over?
Dancing Queen Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hvor lagt er du på vei? jeg ville tror at det bare er livmoren som strekker seg litt oppover.. har kjent masse til den "stikkingen" tidligere. tror ikke du har noe å bekymre deg over ;o)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg er i uke 17.. Var det omtrent da du kjente det?
Dancing Queen Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Ja.. var rundt de ukene. er veldig vanlig. livmoren trekker seg oppover da stikker det i lysken. ikke bekymre deg. det er bare positivt!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Takk for svar. Blir jo litt bekymret når det dukker opp nye ting, selv om det som regel ikke er noe farlig.
Dancing Queen Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Helt naturlig det ) bedre å spørre enn å gå å bekymre seg, det er ikke sunt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå