lilletupp & spira Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Holder på å bli gal snart. Er 4 mnd på vei og har i den siste tiden vært plaget med tetthet i nesa og vond hals. Har ei lita tulle på 2,5 år som også har vært en del syk etter at hun begynte i bhg, og vi smitter hverandre ser det ut som. Nå er jeg så sliten og lei av å være forkjøla, spesielt tett i nesa. Noen som har gode råd til å få bort denne tettheten ?? kan jo ikke bruke nesespray så lenge heller, har prøvd den nye som har kommet med saltvann, men den fungerer ikke på meg. Håper noen har gode råd : )
lillespiren2:) Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei! Akkurat passert 4 mnd jeg også,og er konstant forkjølet og tett i nesa, tar saltvannspray til nesa, men er tett uansett hele tiden. begynner også å bli lei... har vel det samme problemet som deg jeg å... ingen gode råd jeg heller, uff.. stakkars oss!
LilleMy* Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Tipser om Bisolvon (http://www.bisolvon.no/) som skal være trygt å bruke under svangerskapet (i følge felleskatalogen og fastlegen min). Bruker det (i tabletter, men de har mange varianter) i stedet for nesespray og er veldig fornøyd. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå