Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 er forsinket 11 uker. men det er så merkelig at jeg hadde mensen regelmessig i 2 mnd, så fikk jeg den ikke, men uken eller to uker etter ventet mens,m vi jeg en pitteliten blødning, var bare noe i trusen... Å siden da har jeg var liiivredd for å være gravid... tok 2 tester, å alt var neg s jeg slo det fra meg. Men hinn dagen da eg fikk vite at vennninnen min var gravid begynte jeg og tenkte igjen...Kjøpte 3 tester, tok to mbegga var neg, å en om moringen, neg den og... Men så tenker jeg og at forjegang jeg gikk gravid tok jeg en test når jeg var 18-19 uker på vei, å den var veldig svak.. Å nå har jeg rødbrun utflof lignene saker.... hatt det i 3 dager..å jeg aaaner ikke om dette er mensen eller ikke... jeg kan ikke ha en ny en nå, er umulig i min livssituasjon! jeg kan ikke ha en ny en på hvertfall 6 år... hva tror dere!??jeg er desperat, vis jeg er 11 uke rpå ei, så ar jeg en uke på meg til å gjlre noe med det.. Å det hater jeg!! Men det går bare ikke med et nytt barn nå!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Bekalger feilskrivingen, men jeg stresser!!masse å tenke på...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har regelmessige blødninger på cerazette.. Enten blør man aldri eller veldig sjelden, eller så blør man hele tiden så man må slutte med dem. Hvis du hele tiden har hatt negative tester tviler jeg på at du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg trodde minst fem ganger i løpet av to måneder at jeg var gravid på den drittpillen. Du er neppe det, men om du har angst er det eneste sikre å få tatt en blodprøve hos legen. Dessuten, om du er forsinket 11 uker er du ikke 11, men 15 uker på vei. Dvs, det hadde du vært om du ikke gikk på pillen. Siden du går på den møkka, er du mest sannsynlig ikke gravid, og er du det kan eggløsningen ha skjedd når som helst. Gå til legen, du.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg ble gravid mens jeg gikk på cerazette...glemte to piller på et brett, og den testen viste neg dagen etter jeg skulle hatt mens... Måtte jo slutte på trionetta som jeg hadde gått på siden jeg var 17år da de falt ut av markedet på nyåret:( Snakket med jordmor om dette og hun sa at i feb/mars/april hadde det vært mange aborter da antagelig pga dette!!! cerazette suger!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå