2 gutter & huleboer Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Noen som har ett forslag på noe godt og spennende jeg kan lage til mat i kveld??
LadyLuck & Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 biffsnadder med bakt potet og saus, evt kryddrsmør, mais,paprika etc.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 kyllingfilet skjæres på langs. smær på den avlange bukoosten med paprika, rull sammen ta spekeskinke rundt fileten, bindes med hyssing stek i panna ett minutt eller to ovnsstekes 200 grader 20 min, ikke skjær i med en gang serveres med den paprika og sjalottløksausen, bland resten av osten i her, samt pommes frites eller bakt potet, samt det du selv vil har en kyllingg og norzolaoppskrift også - som er driitgod som jeg kan lete frem om du vil (selv m jeg hater norzola, oppi denne retten er den strååålende)h
2 gutter & huleboer Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 mmmm, nam nam.. hørtes kjempe godt ut! noen flere forslag..
2 gutter & huleboer Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 bukoosten, hva er det??
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 buko er et ostemerke, sånn ost ogkjeks-ost..hehe denne osten er avlang og femkantet, tror jeg -- med paprikasmak. ikke så stor i omkrets
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå