dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 er det mulig å tro at man får et sykt barn hvis man tar seg et glass vin 2 dager etter eggløsning....
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Tja altsaa folk tror jo det er stor risiko for gravide i "Syyyyden" og da. Pass deg for de livsfarlige pusekattene!!!
kaja & Andreas Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 det er vel heller bakteriene kattene har som gravide ikke bør få da.. eller helst ingen.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Ja det er utrolig mye hysteri her inne,det er jo rart at det er barn som vokser opp i det hele tatt.He he.Her inne har jeg lært at : Katter er livsfarlige,man må ikke røre dem. Barn kan få psykiske problemer om de har barnvakt. Man kan ikke ta sol . Man kan ikke bade. Osv......... Er det mulig sier jeg ,noen ganger virker det som de ikke klarer og tenke selv og må følge rådene her inne slavisk....
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Må ikke glemme gløggen nå da:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Jeg synes det er fint at folk prøver å ta så mye hensyn til spiren sin som mulig, jeg. Det har jo dessuten vist seg i det siste at alkoholbruk tidlig i svangerskapet er langt mer skadelig enn tidligere antatt. Jeg synes du skal slutte å kritisere andre hele tiden, Dollypupp, og heller bry deg litt mer med deg sjøl. Det er ikke noe hyggelig av deg å henge ut andres innlegg på denne måten. Jeg har lagt merke til innleggene dine, og synes du er utrolig negativ.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 ..signerer den siste fra anonym ja...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2007 er ikke noe spire 2 dager etter el..... har ikke rukket å feste seg en gang jo. har jeg kritisert noe?sier bare at folk er hysteriske... er da ikke kritikk,bare fakta. merkelig at det finnes så mange friske barn da,siden forskning viser at over 20% ungfanges i fylla...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Jeg synes faktisk at du er ganske HYSTERISK jeg, som i det hele tatt gidder å hisse deg opp over folk som er bekymra og engstelige. Ja, du leste riktig - du er hysterisk.... Hvordan liker du å bli kalt det? Blir litt irritert, blir du ikke? Finn et nytt ord som ikke er så jævla nedlatende!!
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Klarer ikke komme med kun ett ord, men hva med "overengasjert, paa grensen til ukontrollert" ?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #12 Skrevet 25. november 2007 Hva med irrasjonell? Det stemmer jo. En handler ikke/tenker ikke helt rasjonelt rett og slett. Hysterisk er egentlig et utrolig fælt ord å bruke i sånne sammenhenger. Men jenter er jo jenter verst... Flere som har vært inne på at det er et ord laget for å holde kvinner nede/kontrollere oss fra gammelt av, så hvorfor bruker vi det om hverandre på denne måten det blir gjort på her inne? Er i utgangspunktet enig med deg - er noen folk som kanskje burde hatt en virkelighetssjekk her og der, og kanskje lest seg litt opp på saker og ting før de legger inn innlegg her...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Hysteri (af græsk hystera: livmor) betegner i dagligtale en nervøs sindstilstand, der præges af stærk lunefuldhed, mangel på beherskelse og tilbøjelighed til at overdrive virkelige lidelser. En hysterisk kvinde - begrebet anvendes næsten udelukkende om kvinder - er en kvinde som er teatralsk, dramatisk, opfarende og upålidelig. I psykologisk/psykiatrisk sprogbrug refererer hysteri til en neurotisk tilstand, der karakteriseres ved kropslige symptomer - f.eks. hysteriske lammelser - eller angst. Kilde: http://www.leksikon.org/art.php?n=1152
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Jepp - - og kvinner blei faktisk sperra inne på galehus for det. En masse fysiske lidelser blei avfeid med hysteri, og kvinner fikk ikke den behandlinga de trengte.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #15 Skrevet 25. november 2007 Kanskje de egentlig var gravdie??
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #16 Skrevet 25. november 2007 Ja, kanskje de faktisk var gravide og bekymra, men blei avfeid med at de var hysteriske... Jeg blir bekymra over å lese her inne. Så mange damer som er så flinke til å rakke ned på og latterliggjøre andre. Ok - det er en krangleside, men en krangler vel ikke på den måten? Velger du å følge tilrådingene fra fx matportalen - er du hysterisk. Velger du å være avholds og røykfri - er du hysterisk. Er du så teit at du bekymrer deg over noe som er litt langt ute - er du hysterisk. Ok - noen av innleggene er vel drøye og kan vekke latter, men å bruke et såpass nedverdigende uttrykk som hysteri, ja, det synes jeg vi skal holde oss for gode til. Ikke rart mannfolka suser forbi oss i arbeidslivet etc, Vi er jo mest opptatt av å holde hverandre nede kan det virke som av og til...
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Stor forskjell paa det aa la vaere aa drikke alkohol, og det aa löpe over paa andre siden av gata fordi man ser en pusekatt paa fortauet.
Ikkelektuell Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Nei nei nei, du har ikke skjønt en dritt, Balooa. Og det er ikke rart i det hele tatt, så umoden som du er.
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2007 #21 Skrevet 25. november 2007 Jeg kan ikke kjöpe det jeg, ikke pga ekte alder, men mental alder.
Ikkelektuell Skrevet 25. november 2007 #22 Skrevet 25. november 2007 Ja, det stemmer. Prøvd tannkrem?
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2007 #23 Skrevet 25. november 2007 Nei, men jeg er raus med dekkstiften. Tror ikke noen legger merke til puberteten min.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #24 Skrevet 26. november 2007 ja det er jo det,men den ligger i rompen på katten...er det virkelig noen her som har gleden av å ta en katt der uansett gravid eller ikke???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #25 Skrevet 26. november 2007 Hehe........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå