Gå til innhold

Til dere med flere enn 2 barn - Et lite spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grudde dere dere til å si at dere ventet nr 3?

Jeg gruer meg skikkelig til å si til folk at vi skal ha nr 3. Syns det er litt flaut på en måte.....

Andre som har hatt det sånn eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grudde meg noe ja,men det var stort sett fordi mannen min var student og at ting da ikke var helt som vi hadde ønsket,men det gikk det også:)

Det var verre med nr 4 for da begynte folk å spørre ganske så teite spm og slenge kommentarer...DET var helt klart verre....

Skrevet

Nei, gledet meg til å si det faktisk. Med unntak av en kommentar fra en bekjent, fikk vi bare positive kommentarer.

Nå snakker vi om nummer fire, og har tenkt litt på hva enkelte kan komme til å si. Er igrunn forferdelig frekt av folk. Kommer iallfall til å svare om det skulle skje...

Skrevet

Noen andre?

Jeg ikke grunn til å være "flau" over det. det var planlagt og vi har alt i orden, så jeg burde ikke grue meg.......

Skrevet

Så utrolig frekt hvis folk kommenterer det mener nå jeg. Kun gratulerer er på sin plass! Så GRATTIS fra meg :)

Skrevet

Forstår hva du mener, vi har kun sagt det til et fåtall enda, og har KUN fått negative tilbakemeldinger.

Så vi kvier oss litt til å fortelle det til resten av familie og venner.

Vi fikk noe negative tilbakemeldinger når vi venta nr 3. Når vi venta nr 4 kom det enda flere.

Nå venter vi nr 5.

Skrevet

Syntes det var kjempegøy jeg! Jeg klarer ikke styre meg jeg når folk kommer med kommentarer, må bare svare...

Nå er nr tre 6 mnd gammel og jeg får stadig kommentarer som: Ja, nå skal dere vel gi dere? Dere har vel endelig lært hva det kommer av nå? Nå skal dere vel ikke ha flere? Osv...

Synes det er helt sykt jeg, akkurat som disse ungene er noe jeg har måttet ta mot min vilje! Vi har bestemt oss for å ikke ha flere vi nå, men det sier jeg aldri når folk spør, jeg sier at det får vi nå se på, kunne tenke meg flere jeg.. Eller at Nei, det er da så koselig med stor familie, og det finnes jo 7-setere osv.

Får nesten lyst på et barn til bare for å provosere disse teite menneskene.

Skrevet

Jeg gledet meg som bare det til å fortelle folk at jeg var gravid med nummer tre, og vi fikk ingen negative kommentarer!

Hvorfor skal folk være så negativ til det da?

Hvorfor er det så gale å få tre barn?? Eller flere??

At folk kommer med negative kommentarer til det, det sier bare litt om personen som kommer med kommentaren... DET hadde jeg hevet meg over! Ingen andre har noe med hvor mange barn vi får..

Jeg er sjokkert over hvor frekke folk kan være!!!

Helt rysta...

Gratulerer fra meg :-) Kjempe kjekt med 3 barn :-)

Skrevet

Jeg synes dere er fantastisk heldige som har stor familie.

Jeg ønsker meg også det. Og jeg skal gjøre alt jeg kan for å få det til.

Jeg tar av meg hatten for dere. Og fem barn er fantastisk. Jeg vet om ei som har hatt 6. Hun var verdens beste mamma, og har støttet sine barn på forbilledlig vis. Alle har greid seg helt strålende i verden.

Skrevet

Skal man ha såpass mange som vi har må man gi ganske så blanke *F* i sånt ihvertfall. ;-) *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...