Tigerbabe Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Min datter har skjeve føtter og alle typer vintersko passer derfor ikke, det må være god åpning slik at hun rett og slett får føttene oppi, og god støtte til foten. Vi fikk i butikken anbefalt en sko som heter A la heure anglaise, skinnsko med snøring med ullsåle og ullfor inni. Er det noen andre som har denne typen sko som vintersko? Den så liksom ikke ut som Det jeg er litt skeptisk til , er om skinnsko fort trekker vann i forhold ti en typsik gore-tex vintersko. Håper noen kan svare meg:-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 syns også kanskje skinnsko hørtes litt upraktisk ut, det blir jo gjerne vått i snøen. Jeg har en med bred fot og høy vrist, og tykk ankel;-) kjøpte friends skoene til han, de fikk vi på. Ellers har jeg i ettertid sett her inne at kavat skal være bra til de med brede føtter og høy vrist, og kanskje de er noe for datteren din. www.kavat.com. Noen som sa de ikke fikk så bra i test, noe med tørketid, men man må jo ha sko man faktisk får på ungen også da:-)
1+1=2* Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Jeg anbefaler kavat-sko. Litt dyre (600 kr), men veldig enkle å få på foten. Og så er de gode og varme. Vi prøvde flere sko i butikken som var vanskelige å få på, men kavat er som sagt superenkle å få på.
1+1=2* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Kavat er forresten vanntette. Bare å impregnere med spray.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 syns ikke det er så lett jeg, med dårlig råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå