Gå til innhold

Første legebesøk i uke 10 - Er det litt tidlig?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om jeg har bestilt time litt for tidlig jeg, kanskje jeg burde bytte timen....

 

Har jo litt lyst til å kunne høre hjertelyden og jeg vet jo da at dette blir i tidligste laget.

 

Hva har dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertet begynner slå vid uke 6!! Ska du på UL eller?? Syns ikke att uke 10 er tidlig uten det normale er vell 8-12 uken før første legebesøk/UL!!

 

Jeg har time hos jordmor i uke 7 å da sender hun meg vidare på UL!! Vill ha det gjort før julen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke tidlig, vanlig med første kontroll i uke 8 :) Hvertfall ved første gangs graviditet. Men legen gjør ikke så mye da, tar blodprøver også kan du spørre om det du lurer på. På neste kontroll rundt uke 12 kan du høre hjertelyden om du er heldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde første legetime i uke 4 jeg (hadde nylig vert gjennom en sa og trengte å snakke med lege, tilrettelegging med jobb osv). Skal ha første time hos jm i uke 11. Så synest i grunn ikke du er for tidlig ute :) Vanligste er vel med første legetime mellom uke 8 og 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen i slutten av uke 10, det var damen på legekontoret som satte opp timen ut fra når jeg hadde hatt siste mens så jeg regner med det er da de pleier å ha første kontroll?

 

Jeg har ingen forhåpninger om hjertelyd eller noe, tror det er litt tidlig pluss at jeg har bakoverliggende livmor så da kan det ta litt lenger tid før man kan høre noe på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...