*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Var å handlet i sted og hadde henne i bæreselen - vendt inn mot meg. Hun ble plutselig litt sutrete, og det bruker hun aldri bli i bæreselen...så plutselig brekker hun seg og kaster opp - skikkelig! Kjente det rant nedover innenfor genseren min...både hun og jeg ble full i spy. Stinket gjorde det også. Så sovnet hun rett etterpå - stakkars lille jenta mi, håper hun ikke blir syk eller noe:o( Da var det ikke så kjekt å være halveis i handlerunden med masse varer i handlevognen...;o/
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 huff...(( så fælt.stakkars vennen. var nok ikke så moro det nei.inne på butikken..:S
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Nei, det kan jeg love deg - så nå har jeg en masse jeg ikke har fått handlet, men det var ikke aktuelt å gå rundt sånn å handle etter hun hadde spydd, nei;o/ Bare håper hun er i fin form når hun våkner etterpå.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Off kor fælt..... stakkars lita. Håper du har noe å kose deg med i kveld lell da. Nå har vi fått igang legging litt tidligere her. ca 22. men da våkner han alltid en gang til før midnatt og spiser litt før han sover over natta. Hvordan går det med leggingen av Milla da? I dag sov lillen til jeg vekte han kl 11.
*Rutletutt* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Hun er våken nå og virker heldigvis helt pigg, bare veldig sulten;o) Det går bedre og bedre for hver kveld med leggingen. Jeg bader og steller henne og er klar med kveldspuppen ca kl åtte - ammer henne til jeg merker hun er mett og legger henne våken i bagen. Da ligger hun rolig til å begynne med, men begynner å syte og gråte litt etter en liten stund. Da sitter jeg og holder henne i hånden og stryker henne på pannen. Hun brukte lang tid på å sovne de første nettene, men de fire siste har hun bare brukt 10-15 min. Hun sliter litt med å finne roen og "kvepper" liksom til endel ganger før hun sovner. De siste nettene har hun også sovet fra ca 21 til 3-4 (med noen unntak), så det er jo kjempedeilig!
Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Oi det er jo kjempebra Har nettopp badet / matet lillen så han sover nå. kommer nok til å våkne en gang til før natta han ja :/ Men men sovner jo fort han så er ikke så krise. (banker i bordet - veldig hardt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå