Gå til innhold

Kom arbeidslyst å treng deg på......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. Jeg er så lite motivert til husarbeid.. Enda det nærmer seg jo jul med stormskritt... Får liksom ikke gjort noe... Er så giddaslaus...

Også må jeg gjøre alt etappe vis, for jeg har så lite energi... Så må sette meg ned med jevne mellomrom, og da er det så vanskelig å få ræva opp av sofaen... Spørs om den begynner å bli for tung.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja :-) Hvor langt er du? For meg var dette verst frem til omkring uke 31, da snudde det tvert og nå har jeg masse energi. Klart det er tungt ennå, men jeg får unna ganske mye i løpet av en dag likevel. Håper det snur for deg også mot slutten. Ellers er det jo egentlig også fult lov å gi blaffen i julevasken i år!

Skrevet

Er 32+0 i dag... Har vært sånn hele svangerskapet.. Kjennes ikke ut som det blir bedre heller... Heller bare verre... Men men.. Får håpe det endrer seg snart..

Skrevet

He he... Kjenner meg igjen... Hadde skikkelige ambisjoner i dag, men har kun vasket noe klær, vært og handla, og satt en bolledeig som jeg virkelig angrer på.... Kunne jo bare ha kjøpt ferdige boller......

Håper det forandrer seg i uke 31, (går over i den i morgen), for denne uka skal vi overta huset vi har kjøpt, og jeg skal pakke, og gjøre i stand bursdags selskap for sønnen min til søndag.

Jeg er flink med lettvinne løsninger om dagen, jif universal og kjøkkenpapir. Også kjøpte jeg en fantastisk støvsuger, nilfisk, men det hjelper jo ikke så mye hvis den aldri blir brukt :)

Skrevet

Syns det høres ut som du gjør mye jeg, pinky79! Hehe.. her er det fullstendig stopp. Oppvasken tar jeg, siden vi ikke har oppvasmaskin og trenger noe å spise av og med.. men det er vel det. Tar badet når det blir ille... Ellers er det samboer som gjør alt... Føler meg fæl mot han.. stakkars.. :-p

Skrevet

Så godt å lese at det er flere enn bare meg som har det sånn. hadde store planer for denne dagen, men jeg har bare vasket klær, satt på oppvaskemaskinen, laget middag og handlet. Jeg orker bare rett og slett ikke mer. Dessverre er ikke alltid samboer så flink til å hjelpe så det ender med at det ser helt bombet ut her og jeg må ta virkelig ett skippertak (spesielt på badet). men nå har jo samboer jobbet mye overtid for tiden også så jeg kan ikke si noe på det..

Følte meg iallefall mye bedre nå som jeg vet at vi er mange som har det slik:) er forresten 32+4 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...