Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Hei! Når er det vanlig å flytte ned bunnen i sprinkelsenga?? Altså hvor mange mnd ungen var.... Min på åtte måneder har begynt å sette seg opp i sittestilling nå, så er det da på tide å flytte ned senga et hakk kanskje?
Kirsebæra Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 har du det på det øverste hakket nå? jeg har tre hakk i senga, det øverste hadde han til han var en tre mnd ca.....så flytta jeg han til midten....men når han begynte å reise seg is enga(8 mnd) så satte jeg bunnen helt ned....hvis din er 8 mnd nå så er det nok ikke lenge til h*n reiser seg isenga..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 I går, og det var på tide! Vesla er 9 1/2 mnd og krabber rundt. Det er nok bare et spørsmål om tid før hun hadde rullet over kanten, godt vi fikk gjort det nå.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Måtte flytte ned da han var 7 mnd pga reiste seg i sengen og ellers andre steder. Hadde nok flyttet ned sengebunnen om jeg var deg. Og sitter h*n, er det kanskje like greit å flytte den helt ned med engang slik at du kanskje ikke må ta den igjen kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå