*Vetlis* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 BARSELGAVE i går (på forhånd :-) minst har laget den til meg!! Hvis dere vil se, så ligger den på mine bilder !!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Ja, den var helt utrolig fin!!!!! Men hva er alle de hvite rullene? Hånduker/vaskekluter?
*Vetlis* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Nei, det er 131 bleier, som er rullet sammen :-) Så henger det 2 smokker, 3 par sokker, en rosa tåteflaske, 1 koseklut/bamse, en genser, et par støvler med pels og votter som matcher :-) Helt utrolig og kjempe flott!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jøsses.. Bleier??!!! Noen som har vært flittige da...... Og ikke minst, oppfinnsomme... Hadde ikke hatt hjerte til å ta den fra hverandre jeg.... Nyyyyyydelig!!
*Vetlis* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Nei det har je gikke heller :-) Skal stå på barnerommet en god stund :-) Jeg fikk skikkelig klump i halsen og tårer i øynene når jeg så den :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Skjønner jeg godt at du fikk. Men hvem er minst?
minst Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Jeg er minst ) Måtte noe spesielt til, til en så spesiell jente som vetlis )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Aha.. Så da er minst en her inne ja. Først så tenkte jeg at det var kjælenavnet på sønnen, men kom frem til at det nok var litt for oppfinnsomt for et barn å komme på noe sånt da jeg så oppsatsen. Men det skal du ha minst.. Den var heeeeeelt fantastisk!! =)
*Vetlis* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2007 Ja, hu holder vel mest til inne på DIB. Hehe å nei, sønnen min er nok oppfinnsom, men mest når det gjelder å dikte opp historier osv :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå