Gå til innhold

Jeg fikk verdens fineste....


Anbefalte innlegg

Skrevet

BARSELGAVE i går (på forhånd :-)

 

minst har laget den til meg!! Hvis dere vil se, så ligger den på mine bilder !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var helt utrolig fin!!!!!

Men hva er alle de hvite rullene? Hånduker/vaskekluter? :)

Skrevet

Nei, det er 131 bleier, som er rullet sammen :-)

Så henger det 2 smokker, 3 par sokker, en rosa tåteflaske, 1 koseklut/bamse, en genser, et par støvler med pels og votter som matcher :-) Helt utrolig og kjempe flott!

Skrevet

Jøsses.. Bleier??!!! Noen som har vært flittige da......

Og ikke minst, oppfinnsomme... Hadde ikke hatt hjerte til å ta den fra hverandre jeg.... Nyyyyyydelig!!

Skrevet

Nei det har je gikke heller :-) Skal stå på barnerommet en god stund :-)

Jeg fikk skikkelig klump i halsen og tårer i øynene når jeg så den :-)

Skrevet

Skjønner jeg godt at du fikk. :)

Men hvem er minst? :)

Skrevet

Jeg er minst :))

 

Måtte noe spesielt til, til en så spesiell jente som vetlis :))

Skrevet

Aha.. Så da er minst en her inne ja. :) Først så tenkte jeg at det var kjælenavnet på sønnen, men kom frem til at det nok var litt for oppfinnsomt for et barn å komme på noe sånt da jeg så oppsatsen. :)

 

Men det skal du ha minst.. Den var heeeeeelt fantastisk!! =)

Skrevet

Ja, hu holder vel mest til inne på DIB. Hehe å nei, sønnen min er nok oppfinnsom, men mest når det gjelder å dikte opp historier osv :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...