Gå til innhold

hvordan kjennes rier ut egentli?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sannheten er: helt for jævlige, sterke mensensmarter uten like,. .

vist du er usikker kan du ringe føden å hørre, trenger ikke å ringer før de er regelmessige og er sterke, til meg så sa de, så lenge du kan snakke deg gjennom dem så er de ikke noe effektie, men det trenger ikke å være slik, ikke alle som har skikkelige rier heller.

når de kommer alt ra 5-7 min mellomrom og varer en 45 sek så ville jeg ringt føden;)

Skrevet

glemte å si at de som regel stiger i styrke jo mer cm åpning du får/har og når du narmer deg fødsel, hos meg beg de små lette varte kun i 30 sek men kom tett, ikke noe spesielt vondt, men det blir bare verre å verre. . men tar som regel litt tid. så lenge du bare har små smerter eller tak så er det ikke vits, gå hjemme så lenge som mulig, å trø på sykehuset er ikke kjekt, jeg slappet ikke av der i det hele tatt;(

Skrevet

Jeg opplevde rier som bølger som kom over meg. Jeg kjente tydelig når de kom, nådde en topp og så dabbe av igjen. Rier er ikke alltid vonde i begynnelsen, selv synes jeg ikke riene var vonde før jeg hadde 7 cm åpning. Mine første rier kjentes som kynnere, ikke vonde i det hele tatt og ble ganske paff da jeg fikk beskjed om 3 cm åpning! Mitt råd er at dersom du får regelmessige kynnere (som kan være rier) med 10 - 5 min mellomrom, og de ikke går over etter en stund ville jeg kontaktet føden. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...