fjåsa1980 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg plages med veldig hyppige kynnere. Hvor ofte vet jeg ikke helt, men tallet er helt klart over 20 i løpet av dagen (kan være det dobbelte. Klarer ikke telle de jeg). De er ikke smertefulle, bare magen som blir steinhard, men blir litt bekymret når det er så mange. Er dette unormalt og viktigst av alt kan dette være farlig? Noen som vet?
fjåsa1980 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2007 Glemte opplyse at jeg er 27 uker på vei, men hatt det slik mange uker!
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Ring jordmor å få deg en sjekk.. Er som regel ingenting å bekymre seg over.. Men best å være på den sikre siden likevel..
fjåsa1980 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Skal til jordmor på tirsdag så får vel ta det opp med henne da. Takk for svaret:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Eg var 22 uker på veg men med nr to på veg og da blei eg sykemeldt pga det! det er ikke sikkert det er noe galt men det er lurt og ta det med ro ei stund! måtte ta ein vaginal ultralyd men alt såg bra ut,det er/var premature rier eg hadde da eg hadde det sånn...vonde var dei da...så vist dei er det så skal du snakke med jordmor om det! lykke til...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Grunnen til at eg nevnte at eg var 22 uker md nr to er fordi det er ikke vanli og ha dette med nr ein,men det er jo ingen fasit på sånt da...
mto2 Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Eg hadde det slik med førstemann frå rundt veke 20 og ut svangerskapet. Kunne ikkje kjenne det på anna måte enn at magen vart heilt hard. Verken jordmor eller legen reagerte på det. Eg hadde kontorjobb. Er kanskje annerleis viss ein har fysisk krevjande jobb?
EtMirakel Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 jeg er og i uke 27, og sliter med vonde kynnere, som blir mange iløpet av kvelden:S litt redd dette skal være premature rier!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 ja det har sikkert ein del og seie! eg jobber i butikk og er heilt kjørt om kveldene når eg komme heim og skal slappe av..er ein del løft og bøy og tøy,det kan ta på!?! men løft og tunge frukt kasser må eg slutte med nå tror eg..er nå i uke 25..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå