Kirsebæra Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Kom inn på sykehuset klokka 8 med tre cm åoning og fikk tilbudet om å være der, men dro hjem. Fra hun kom hjem i ni tida til nå har hun hatt ca ti rier og først var det 10 minutter mellom hver, så seks, så fem minutter så tre minutter. jeg snakka med henne i treminutter nå og på de tre minuttene hadde hun to rier(ca 2 minutt mellom hver) huske rikke når man kunne komme inn, var det når det var 1 minutt mellom hver eller? herregud så gira jeg er nå!!! snart får jeg kose med babyen til venninna mi! åååååh.....*gleder seg*
Allean, Fia og lillebror Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Oj oj håper hun skynder seg tilbake på sykehuset. Det er vel 5 min mellom hver at man bør komme seg dit. Masse lykkeønskninger til henne
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 oi da må hun forte seg til sykehuset er vel 5 minutt mellom det skal være..
Kirsebæra Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 ja jeg mente også det var ved fem minutt, men husker jo ikke...har sendt henne en mld, vil ikke plage henne med tlf når hun har så vondt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå