Dozer Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Jeg har endelig fått fjerna galleblæra, merkelig at jeg måtte bli gravid før de fant ut at de skulle fjerne den, men nå er den endelig ute Kom hjem fra sykehuset i går, litt mørbanka her og der, men både jeg og lille knøtt har det bra!
Suprise! Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kjempeflott!! Da sliper du de smertene mere... Hvilken uke er du i nå ?....vært på UL?
jente08&jente2010<3 Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 kjenner den følelsen:) var så glad at jeg gråt etterpå da de hadde fjernet galleblæren min, i uke 25... merkelig at det alltid må gå så lang tid før de klarer å gjøre noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå