Gå til innhold

hei og hei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nekter å hoppe i dag jeg,hehe.

hvordan går det da?? jeg sliter med å få meg til å logge på nett jeg.maskina er så dum,at jeg syns ikke det er så gøy.men så savner jeg dere,så jeg må bare,hehe

her sitter da jeg,strikker nisseluer..skal prøve å bli ferdig med to innen onsdag.det går ikke tror jeg...men jeg forsøker.

været er dritt her.snøen regner bort,som vanlig...oppdaga i går at det ikke er lenge til advent..jeg så på kalendern..

så da vet jeg hva som må gjøres innen søndag 2des...vræææææhl....

alt det her,som je gleder meg litt til.selv om det blir trist i år..engelen vår var så glad i blinketing og lys.blir rart å sette ting opp ja...

så skal jeg lage drops og kjærligheter på pinne som skal selges...for et år siden laga jeg 30poser,og 30 kjærligheter...gidder jeg det i år??

får jeg det til med en borrelåsbaby rundt foten??? er jo skumle saker å holde på med..jaja,vi får se da.

ellers går dagen i ingenting...det er egentlig helt ok det ;o)

håper dere har det bra,og at helgen blir fin.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor var du imponerende flink på de juleforberedelsene, det trenger du ikke å gjenta i år - i alle fall ikke samme kvantum! Det er minst like imponerende om du i det hele tatt produserer noe som helst. Kjenn heller på at det er viktig å ta var epå seg selv.... du kan komme sterkere tilbake med sukkertøy og annet slags høy og tøy til neste år heller.... borrelåsungen må jo få borre seg i fred! Borr i vei du, uten sukkertøy og sånn... man får jo bare hull i tennene ;-)

god jul!

Skrevet

Synes stadig du styrer og holder på.Hekler og strikker,sylter og safter....hva med å prøve å gi deg selv litt tid til å slappe av,i den grad det går med borrelåsbaby.For er han som min,er det nemlig IKKE greit at mamman tar seg to minutter foran pc eller bak avisen :)

Skal du forresten avgårde på det hundegreiene????

Klem

Skrevet

Hei sjøl :)

Jeg er imponert over innsatsen din, ja!! Her er det jo bare ei lita i hus og jeg har ikke brodert så mye som et halvt sting hittil...

Du er flink!!

Skrevet

Nei, det kan du si! Vi styrer vel med hvert vårt :)

Si ifra hvis du kjenner en sterk trang til å strikke en ullbukse i str. 3 år på et sinnsykt godt betalt oppdrag.... Hint hint...

Skrevet

Jeg synes du er kjempeflink. I bland skulle jeg ønske at jeg jobbet mindre og hadde mer tid tid til familen min. Stressnivået her på østlandet er noen ganger lit for høyt og jeg bruker mye tid på å reise til og fra jobb/barnehage og div treninger for ungene.

Er egentlig veldi gla i å strikke. Men har dessverre ikke gjort det på mange år. Kanskje på tide å ta frem sin "gamle" hobby. Jobber som sagt en del netter, en gang i blandt...

Ikke noe vits å bestille noe her karomamma... jeg har en masse halvferdige prosjekt liggendes:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...