Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 bestemte meg i natt å lage en hjemmeside!! er jo laaangt ifra ferdig, men hadde vært kosleli å høre hva jeg burde eller rett og slett bare legge igjen en hilsen trenger å gjøre no annet enn å bare tenke..: barn,barn,barn ...hehe www.happydott.piczo.com
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 søren jeg glemte helt å legge igjen en hiilsen.. men kjempe fin side du har laga ) og du er en nydelig jente måjeg få lov å si
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 hehe koselig at du var inne og kikket.... tusen takk, den er jo langt ifra ferdig men, et sted måå man jo begynne!! oi tusen takk, det var skikkeli koselig å høre at du syns det hihi....
☆Anonymia☆ Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 ikke sant.. du skulle sett min hjemmeside da jeg begynte ,bare rot hele driten.hahah bare hyggelig ))
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 hehe syns det er litt rot her også nå, men det kommer jo mer etterhvert.. man blir ganske avhengig, og det hjelper for at tiden ska gå fortere osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå