Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 whooopppsss... du skulle da ikke si det vennen:-)
Lilly 79 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 Spiller vel ingen rolle, siden bare jeg har sett deg naken!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 eheee... her kommer det visst til å bli rene scenarioet i kveld forstår jeg..hehe...
Lilly 79 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 Hva faen mener du?? Er jeg ikke den eneste?? Hvorfor skrøt du sånn av at det var så bra første gangen for deg da?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Hvaaaaaaaaa... det sa jeg for pokker ikke... jeg sa det var første gangen med deg!!! Typsik deg at du skal vri og vrenge på alt jeg sier!!! :-)
Lilly 79 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 Og husker du SISTE gangen med meg??? Det håper jeg du gjør altså, for her blir INGEN reprise! Fy flate så utnytta jeg føler meg, jeg trodde du var jomfru jeg!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Hør her lille venn!! At hva du trodde bryr jeg meg katta i.. Med mine prestasjoner så burde enhver forstå at det der LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT i fra var første gangen... Dessuten så klarer du ikke å holde deg unna meg, så jeg vet at det blir mange gjentagelser:-)
Lilly 79 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2007 Høh... Var jo pga dine prestasjoner jeg gikk ut i fra at det var første gangen!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 haaaaaaaaaaa.. ikke prøv deg heller... Jeg kan takke gaffateipen for at ikke hele Trondheim hørte de brunstige hylene dine når vi først kom i gang:-) Dessuten så hadde du planlagt utrolig dårlig da det var midt i kampen mellom Rosenborg og Valencia....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå