Gå til innhold

julemammatil3 ble novembermamma!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette gikk fort! hele uka som har vært har det vært masse sterke kynnere.ble stippet på mangag og onsdag.På torsdag hadde jeg en vanlig rutine kontroll hos jordmor da hadde jeg 4 cm åpning,men ingen rier.Kom på sykehuset kl 16 torsdag ettermidag.Da lå junior altfor langt opp i bekkenet selv om riene hadde begynt.Hadde bare uefiktive rier.Fikk ikke noe mer åpning i det heletatt.Ble lagt inn kl 21 da kom legen og tokk vannet fikk drypp for å få igang riene.Da lover jeg det ble fart på sakene.Hadde ekstreme rier,når den ene var over kom det en ny med det samme.Takk og lov for lystgassen!! Trodde jeg skulle ødlegge hele holderen.kl 2248 ble lille store Sebastian født han kom i uke 37,6 han er 51 cm og veide 3650 og var 36 rundt hode.Stor gutt var han.Han har masse svart hår!! nå har vi kommet hjem har to stolte storebrødre her hjemme,så nå kan vi slappe av og tenke på jula og framtiden:))

 

Lykke til til alle dere andre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse med en gutt til :D bra alt gikk bra da :D

 

gleder meg til en gang jeg kan oppleve det!!!

 

kos dere masse videre :D

Skrevet

tusen takk!! deilig å være ferdig.Er hjemme å bare koser oss enn masse!1

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Kos dere sammen allesammen!! :)

Skrevet

Gratulerer!

Egentlig godt at de kommer litt før jul da :o)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...