Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg,ang allergi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er allergisk mot hund og katt, og var på apoteket i dag. Alle de allergitablettene de hadde der stod det at man måtte rådføre seg med lege før man tok i forhold til graviditet.

noen som vet om jeg kan ta cetirizin ratiopharm????Legen min har ikke akkurat kontrotid på denne tiden av døgnet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe ett apotek?

De pleier jeg og rådføre meg med.

Skrevet

Men du har jo vært på apoteket

Da ville jeg ringt legevakten.

Skrevet

Du kan ta Polaramin når du er gravid, men det er på resept.

Skrevet

Det som er med allergimedisin er at man skal tenke på om "gevinsten" oppveier for risikoen. :)

Jeg har tatt allergimedisin hele svangerskapet, for jeg er allergisk mot en hel del ting, bl.a. hunden min..

Har brukt Zyrtec jeg da.

Skrevet

du kan trygt spise cetirizin. jeg har tatt det gjennom hele svangerskapet. de inneholder det samme som zyrtec, men er en billigere variant bare..

Skrevet

Takk for svar. skulle vist være de samme stoffene i denne allergimedisinen som i zyrtec ja:) Er ikke snakk om store mengder da, er kun når jeg er hjemme hos mor og far..en helg i mnd og til jul da. Men merker at de ikke funker på alt da..har ingen kløe eller utslett, men har fortsatt tyngre for å puste. Får litt panikk egentli..kjenner at det er trangt nedover brystet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...