SiljeMor88 Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 nå er det gåt så langt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Svigermor hater meg og hun legger ingen skjul på det, alt med meg er galt. jeg prøver Så godt jeg kan og ALT jeg kan men nei. Jeg elsker min samboer over alt i verden men jeg klarer ikke mere, må jeg gå????
Lilly 79 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Du vurderer å gå pga en svigermor som ikke liker deg?! I tillegg, oppi alt dette angrer du på en abort.. Huff, du kan ikke ha det greit:-(
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Selvsagt skal du ikke gå ifra samboeren din pga hans mor. Ta det opp med samboeren din, fortell ham nøyaktig hva du føler og be ham om å støtte deg. Så kan dere sammen ta det opp med svigermoren din, og si at dette fungerer ikke lslik som det er. Du er kommet for å bli, og dersom hun vil ha et godt forhold til sin sønn og hans (kommende) familie må hun skjerpe seg. Rens luften og gi henne tilbud om å starte på nytt med et litt mer positivt sinn. Dersom hun ikke vil det får dere heller holde dere unna henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå