Gå til innhold

CB-BabyBoy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver et nytt innlegg, jeg! Bare lurte på hvor mye portoen ble for den dvdboksen? Jeg tenkte også å bestille en dvdboks, den er kjempesvær! Hehe. Kjempeflott å høre at du var fornøyd og at den kom så fort! :D Da blir det jul i år også! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm nå spør du godt her hehe! Måtte sjekke ordrebekreftelsen min og der stod det £ 1.88 - dvs rundt noen og 20 kroner om pundet ligger på ca 11.

Det virker jo ufattelig billig når jeg ser det sånn, men jeg tok bare ordinær shipping siden jeg visste at de sender kjapt. Selve dvd'boksen kostet 42,53, så totalen ble rundt 44 pund.

Boksen jeg kjøpte innehold noen og 20 dvd'er tror jeg .- det er da den originale Transformers tegneserien hahahaha :) Mannen er jo vokst opp med det og når vi så at junior var en junior, så tror jeg han ble litt extra gira. Noen som ser for seg at de 2 kommer til å sitte sammen i pysjen lørdags morgener fremover og se ja :)

Jeg sjekka også prisen og amazon var desidert billigst.. På hmv.co.uk kostet boksen 99 pund, på www.play.com ca 75 pund og på platekompaniet rundt 2000 kr.. På amazon da rundt 45, så det lønte seg virkelig å sjekke.

Men om du skal bestille dvd'er, så er både hmv og play veldig bra altså - sistnevnte sender alt portofritt og like fort. Men amazon har ofte tilbud, så det er verdt å sjekke :)

Skrevet

Tok litt tid å svare, måtte passe på så sambo ikke så hva jeg skrev. Hihi. :)

Det var jammen ikke dyr shipping, nei! Den boksen jeg skal kjøpe koster nærmere 100 pund, så blir vel litt mer, men blir nok ikke så aller verst likevel da! Hehe, sambo har faktisk alle transformers dvd'ene han også! :D Så regner med det blir stas når lillegutt blir stor nok til å se dem sammen med han.. Jeg synes transformers er kult, men etter ørten episoder tror jeg ikke jeg var så entusiastisk som han skulle ønsket. ;)

Ja, play.com har jeg brukt før, det er genialt at de deler inn dvd'ene og sånt slik at man slipper toll! :) Men det var ganske mye dyrere for den boksen der, så regner med at amazon er det billigste. :) Skal sjekke hmv før jeg bestiller da! :D

Tusen takk for hjelpen!

Skrevet

Jo bare hyggelig det :)

Husker vel vagt at jeg så Transformers som liten, men det var ikke min favoritt hehe. Det er jo også litt koselig at mannen her og junior kan ha det sammen, men tenker nok ikke det blir bare Transformers. Har det mentale bildet av 2 stk krølla sammen i godstolen lørdagsmorgen i pysj som koser seg med byggmester bob eller noe :) Men det finnes vel knapt noe bedre!

Forresten om du har sonefri dvdspiller, så har play en internasjonal avdeling. Tok litt tid før jeg registrerte det, men har bestilt derfra og funka veldig bra det.

Kjekt å kunne sjekke prisene og sparer man noe, så er jo det bare en bonus!

Om portoen er billig på amazon, så kan du se hvor mye sånn "gift wrap" koster - da er det litt lettere å snike inn pakka i huset hehe. Bare pass på esken for de skriver vel på innholdet på pakkelappen utenpå ;) Det var nemlig en som lurte fææælt når jeg kom med pakka mi hehe

Skrevet

Hehe, My Little Pony var vel min favoritt, men brutter drepte alle ponniene mine med transformers'ene sine. ;) Åå, høres deilig ut å sitte krøllet sammen i pysjen å se på tv da. ;) Får litt sånn julefølelse jeg da!

Okay, er litt usikker på om den er sonefri, eller ikke! Men takk for tipset! :)

Ja, det er veldig lurt, hehe! Hvis ikke får jeg gjøre det når han er på skolen eller noe. Men er jo ikke så mange plasser å gjemme en så stor pakke! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...