Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 bestemte meg i natt å lage en hjemmeside!! er jo laaangt ifra ferdig, men hadde vært kosleli å høre hva jeg burde eller rett og slett bare legge igjen en hilsen trenger å gjøre no annet enn å bare tenke..: barn,barn,barn ...hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 kanskje en idee å legge ut en link;-)
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 hehe det hadde vært noe www.happydott.piczo.com
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Skal se med en gang:D
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Så fin den var! Har du virkelig gjort alt det bare i dag?? jeg prøvde meg litt på piczo, men måtte bare gi opp:/ Si ifra når du har gjort litt mere på den da, så kan jeg inn igjen å se:-)
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 hehe ja lagde den rundt kl 4 inatt var det vel... piczo er egentli ganske lett :S jeg skal si ifra jeg vettu hihihi.... blir litt avhengig til slutt..hihi... takk for at du tittet da
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Og forresten... En nydelig hund!!!!
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2007 tuuusen takk :) hihi ja hu er nydelig, og virkeli god..vi ligger i senga nå, hu ligger klint opp etter beinet mitt nå og snorker... synd hu er så redd for fremmede osv... men men
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Hehe.. Det med å snorke vet jeg alt om.. Gullet mitt snorker også som en gammel mann... Første natta vi hadde han trodde jeg det var sambo som plutselig hadde begynt å snorke som et sagbruk... Men etter utallige snuinger, helt til sambo lå på ryggen med ansiktet ned i puta, og snorkingen fortsatte i samme duren, måtte jeg sette meg opp å se på gutten vår, og jo da, lille nurk lå på ryggen, med alle 4 rett i været og snorket så huset ristet.. Hehe.. Er så galt av og til at vi må vekke han om natta for å få han til å skifte stilling.... =) Og ja.. Han piper også alt for mye.... Men er ikke redd for fremmede han her da.. Er vel heller litt for glad i de... Så om det blir innbrudd her, så får ikke tyven med seg så mye tror jeg, for først må han forbi en overivrig kosesyk valp på 6(!!) år... Og det er jammen ikke enkelt.. Hehe..
Miss Dynamite Skrevet 24. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2007 hehe så utrolig heerlig! hu her drømmer så mye at alt rister hu da.... skriker jo i søvne, av og til har jeg rett og slett ikke hjerte til å la hu sove videre, når det foregår i for mange minutter!!! hehe Jeg vil heller ha en overkosete hund, enn hu her..hun her bor hos mammaen min da, men er jeg der, og tidligere kunne jeg ikke ta med venner hjem, rett og slett fordi hu ble så redd at det kunne føre til noe uønsket atferd...som biting osv.. men så uuutrolig snill hu er med barn!! tror hun forstår at disse små skapningene som det, skader hu ikke, men bare slikker vilt på de..hihi..og passer på de, legger seg foran og blir der..hihi... hu er god pute da!! hadde det kommet en tyv inn her hadde den f¨ått deluxe gjennomgått!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Ja, de er noen hærlige skapninger. Hadde jeg kunnet fått et ønske oppfylt, måtte det bli at gullet mitt skulle bli 70 år.. Kjempe trist at han allerede er halvveis i livet.. Men men.. Får bare nyte han mens han er her.. Også de øynene de har da.. Får jo dårlig samvittighet bare av å se på han, selv om jeg ikke har noe å ha dårlig samvittighet for.. Gleder meg litt til det blir mere snø ute, for det er så gøy å herje i snøen med han. Også lurer jeg fælt på hvordan det blir når det kommer baby i huset, han som har vært babyen vår alene i 6 år nå... Men det går vel bra, må bare passe på at han ikke blir sjalu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå