Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 noen her som har eller har hatt mye fostervann? hva er grunnen til det? hvordan har d blitt oppdaget?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Jeg har mye fostervann.. Vet ikke hvorfor, har bare fått det kommentert på ultralydene, og fått beskjed om at det er kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 jeg har hatt store problemer med pusten, og noen sa til meg at d kunne være mye fostervann, har ikke tenkt så mye på d før jeg googlet d, og da kan man si jeg fikk "litt" panikk!! for der sto d at mye fostervann i 2 av 3 tilfeller betyr at noe er galt!! å da ofte skader på foster. ringe føden med en gang siden d r lørdag i dag, og legen har stengt, og fikk heldigvis snakket med en veldig hyggelig jordmor, som fikk roet meg ned, men at jeg likevel skulle kontakte legen min på mandag og få henvisning til ul. litt roligere her nå når jeg leser at du har fått beskjed om at d er bra, så takk for d. :-)
shimonie Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 jeg fikk vite det på UL på sykehuset på søndag at jeg hadde mye fostervann. var inne pga jeg følte meg dårlig. legen min sier det ikke er farlig da. så stoler på han!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Jeg har mye fostervann.... ikke altfor mye, men i overkant av det som er normalt. Det ble oppdaget da jeg ble sjekket for svangerskapsforgiftning. Fordi jeg har høyt blodtrykk, veldige ødemer (hevelser) som har kommet fort, og et veldig stort SF mål (mål av livmor). Har vært på sjekk og ul og babyen min har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå