Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på gaver til barna deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor mye er vanlig?

Syns ikke det er nødvendig med 15 pakker under juletreeet, men føler lissom at man må gi litt da..

Vi tenkte hvertfall et akebrett, tegnematte og noen klær.

Hva mener dere?

Svigerforeeldrene mine (farmor og farfaren) skal alltid kjøpe det største og beste, til bursdagen, dåpen osv liner de opp med de flotteste gaver.

Syns det er kjempe koselig at vil det beste for snuppis, men blir lissom ikke så mye igjen til oss andre da. Besteforeldre på andre sida og oss foreldre bl.a.

Syns det er vi som burde stå for det, men jeg skal kanskje bare være takknemmelig ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er nødvendig med 15 gaver under juletreet.. Foreldrene mine har kjøpt bilsete til Mina til jul.. Noe jeg er super takknemmelig for, for det er noe av det hun trenger mest.. Jeg tenkte å kjøpe en leke til henne.. Gidder ikke å kjøpe bare for å kjøpe.. Er alltid noe hun trenger i løpet av tiden uansett....

Skrevet

Bruker å kjøpe 1 gave som hun ønsker seg denne gangen er det en hund som snakker og går tror den er ganske dyr.

Ellers så får ho masse nye klær må ha det uansett så vi legger det under treet.

Så får ho 2-3 gaver fra ønskelisten sin som er til julenissen.

Så fåt ho noen små pakker også som hårstrikker,hårbøyler,prinsesse sjampo ting som vi uansett må kjøpe.

Skrevet

Her pleier svigers å ha helt av, vi har sagt ifra at vi ikke vil at det skal bli for mye da jeg ikke er oppvokst med det. Jeg var vandt til en gave fra hver liksom.

Så dem har sagt at dem skal roe det litt ned, men alikevell er det nok mer enn nok.

Min datter har mange tanter og onkler så det blir jo en gave fra hver av dem, samt en gave fra faddere og vennepar som gir til hverandre.

Så i år har vi kjøpt en dukkevogn på salg, en pose med dupoloklosser, en liten bok og et puslespill. ( ble vel ca 400kr til sammen)

Men vet at hun får dukkeseng, bord og stoler, kjøkken, ja og gudene må vite alt annet. Så her er det kanskje litt mye.

Men slik er det med MEGA svær familie.

Skrevet

Gaver for ca 500 og en tusen lapp inn på sparekontoen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...