Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 har skikkelie tak nede i magen,men vannet er ikke gådd..må det det egentli? håper så indeli at noe er på gang da jeg er på overtid..
Athina' Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Vannet trenger ikke å gå for at man får rier nei. Mitt vann gikk ikke engang, det ble tatt på en pressrie for å få jenta ned sammen med vannet :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 takk for svar,satser på at noe er på gang da:p
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jepp, det kan man! Mitt vann gikk aldri, måtte tas langt uti fødselen på sykehuset. Så da kan det godt hende noe er på gang ja! Lykke til!
nungo Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Ja da; tror de fleste får rier før vannavgang. Det er vel også best slik? Jeg hadde rier over et døgn før vannet mitt gikk - dvs. de måtte prikke hull for å få det til å gå.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 takker for mange svar jeg får satse på at noe er på gang,har akurat som menssmerter i magen ca hvert 10.min og varer en liten stund når kontakte føden egentli?
Maria-B Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 når det er 5 min mellom riene, er det jeg har fått beskjed om....men bor bare 10 min unna sykehuset....men er jo bare ringe de å spørre Hvis ikke du har det allerede, er jo en stund siden innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 er her enda jeg..off....men bor å bare 10min unna sykhuse så takk for svar på det:p men det har tatt seg opp å de er sterkere men er fortsatt ca 10 min mellom hver så blir vell sittende en stund til vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå