Gjest Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Og hvilke lys syns du er finest? Jeg skal kjøpe meg en lysslynge med mange små hvite lys, de syns jeg er finest
Mrs. Bouquet Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Det syns jeg også er finest. Vi har ikke tre i hagen enda, men vi kjøper et stooort juletre som vi har på terassen med slike lys, setter det opp 1. desember. Kjempekoselig.
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Vi har et perfekt tre i hagen som sikkert blir nydelig med lys på. Har lyst til å ha de på neste helg, så det blir vel det. Gleder meg til jul!!!! Første julen i nytt hus, og den første julen vi skal feire hjemme som en familie med egne tradisjoner
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Kan du ikke sette på lysene til helgen? Er jo 1.desember på lørdag og første søndag i advent. Kan sette på fredag kveld da hvis du ikke klarer å vente, slik at du har det "klart" til den 1. desember )
Gjest Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Joda, jeg kommer til å gjøre det jeg. Lurer bare på når andre gjør det, og hva de syns er finest. Hvite lys eller farga eller en balnding, mange lys eller få lys...?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Har ikke noe tre å sette på vi da, men synes jo hvite lys er veldig pent og heller for mange enn for få lys. Skal jo synes litt også da Flytter i ny leilghet i februar og stedet vi bor nå er et skikkelig høl spør du meg, så her skal jeg følge opp den harry trenden med små blinkende lys i forskjellige farger rundt dørkarmen til inngangsdøra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå