Gå til innhold

Når ha lys på treet ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke lys syns du er finest?

Jeg skal kjøpe meg en lysslynge med mange små hvite lys, de syns jeg er finest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg også er finest. Vi har ikke tre i hagen enda, men vi kjøper et stooort juletre som vi har på terassen med slike lys, setter det opp 1. desember. Kjempekoselig.

Skrevet

Vi har et perfekt tre i hagen som sikkert blir nydelig med lys på. Har lyst til å ha de på neste helg, så det blir vel det.

Gleder meg til jul!!!! Første julen i nytt hus, og den første julen vi skal feire hjemme som en familie med egne tradisjoner

Skrevet

Kan du ikke sette på lysene til helgen? Er jo 1.desember på lørdag og første søndag i advent. Kan sette på fredag kveld da hvis du ikke klarer å vente, slik at du har det "klart" til den 1. desember :))

Skrevet

Joda, jeg kommer til å gjøre det jeg.

Lurer bare på når andre gjør det, og hva de syns er finest. Hvite lys eller farga eller en balnding, mange lys eller få lys...?

Skrevet

Har ikke noe tre å sette på vi da, men synes jo hvite lys er veldig pent og heller for mange enn for få lys. Skal jo synes litt også da :)

Flytter i ny leilghet i februar og stedet vi bor nå er et skikkelig høl spør du meg, så her skal jeg følge opp den harry trenden med små blinkende lys i forskjellige farger rundt dørkarmen til inngangsdøra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...