Gå til innhold

angrer på abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle så inderlig ønske den lille kunne kommet tilbake inn i magen til den skulle flyttet inn i våre armer like over jula....:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at det kan være tøft, men husk at det var en god grunn til at du/dere tok det valget dere gjorde.

Skrevet

synd at du angrer på et valg du har tatt.. og som ikke kan gjøres om igjen...

*trøsteklem*

Skrevet

uff, dette er nok ikke enkelt for deg.

men du gjorde det nok av en grunn. prøv å huske på de grunnene. vit at valget du tok var rett for deg.

forstår det slik at du er 19 år. du har nok god tid til å få flere barn (du har et fra før ikke sant?)

Du kan f.eks snakke med helsesøster eller legen om det hvis det plager deg veldig. Amathea kan kanskje hjelpe også.

Skrevet

Det må være forferdelig å angre på en abort.

Men du tok et valg, og hardt og brutalt: Det må du leve med.

Fatter ikke at noen tar abort, når det tydeligvis er så lite gjennomtenkt?

Om et lite snev av deg er usikker på om det er det riktige, hvorfor gjøre det da? For hadde du vært 100% innstilt på det den gang, tror jeg ikke du har angret i dag.

Jeg har også tatt abort en gang, og angrer.

Jeg angrer på at jeg var så DUM å ble gravid med den mannen jeg ble det med. Selve aborten er jeg glad for at eg gjennomførte, for jeg vet at det hadde blitt svært vanskelig å leve normalt om jeg hadde beholdt.

Men fy, som jeg angrer på at jeg lot det skje. Altså bli gravid.

Nå i dag får jeg ikke flere barn, selv om jeg så gjerne skulle hatt et barn med mannen jeg er så glad i..

Men det er nok en mening med det, det velger iallefall jeg å tro.

Mange lurer om jeg angrer på aborten nå som jeg vet at jeg ikke kan få flere, men jeg gjør ikke det.

Håper du klarer å legge det bak deg, det må være grusomt å angre på et valg man har tatt, som ikke lar seg rette opp igjen.

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...