her@ Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 vil bare få presisere at denne gangen er det IKKE jeg som driver gjøn med dere;-) Er som snarest innom for å få avklart det. Håper det står bra til med alle - gravide eller ikke:-) Var på ultralyd i går, og da fikk vi bekreftet at vi får en jente denne gang. Jordmoren trodde jo det på forrige ultralyd også, men kunne ikke bekrefte det helt sikkert da babyen var litt "sjenert". Føles litt uvirkelig etter å ha fått fire flotte gutter tidligere...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Så koselig da! Det er gøy med rosa og dill ja, jeg har aldri blitt lei:-) Og ja, jeg husker godt i fjor ja, da var det action her inne:-)
Trollmora Skrevet 25. november 2007 #3 Skrevet 25. november 2007 Grattis med voksende jentemage ) Masse fint i rødt og rosa, og små tupper kan godt arve fra sine brødre vet du! Bare friske opp med noe rosa tilbehør.
Travelmor Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Gratulerer! Det er ikke alle som får til å skifte over til ett annet kjønn, selv etter fire barn...Her kjører vi fortsatt flere maskiner i uka med bare rosa tøy, men jeg registerer at rosa er litt på vei ut og er litt "glad" for det. Så her får du nok en som sikkert kan arve. Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå