labbis Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Stemmer det at jeg kan "flytte" inn hit i dag? 12 fullgåtte uker, endelig... Ul om ca ei uke, og gleder/gruer meg til da....
lilletupp & spira Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei : ) Grattis, da kan du komme inn hit og kose deg. Det er godt å kommet over de første 12 ukene, slapper litt mere av : ) Jeg er nå 17 fullgåtte uker og synes det har gått kjempe fort. Kos deg masse med magen og lykke til : )
1baby,og 1 spire Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Velkommen. gratulere så masse med den lille.
labbis Skrevet 24. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2007 Takk takk:)) Såå godt å være ferdig med de første mnd.. Kanskje formen kommer seg etterhvert og hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå