Gå til innhold

12 uker i dag, johoi:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at jeg kan "flytte" inn hit i dag? 12 fullgåtte uker, endelig... :) Ul om ca ei uke, og gleder/gruer meg til da....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei : )

Grattis, da kan du komme inn hit og kose deg. Det er godt å kommet over de første 12 ukene, slapper litt mere av : )

Jeg er nå 17 fullgåtte uker og synes det har gått kjempe fort.

 

Kos deg masse med magen og lykke til : )

Skrevet

Velkommen. gratulere så masse med den lille.

Skrevet

Takk takk:))

Såå godt å være ferdig med de første mnd..

Kanskje formen kommer seg etterhvert og hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...