Gå til innhold

Jeg vet hverm Dr. yppert er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en av de som alltid er anonym. DEN anonyme som alltid er så irriterende her inne. Det er jeg sikker på. Og så er det ei jente, og ingen mann. Hun har sikkert flere nick også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er DU som er den irriterende anonyme. Jævlig kjedelig er du også.

Skrevet

Jeg får spader av å tenke på anonymknappen:-) dessuten så er jeg i en særstilling her inne at moderator Hannah har tatt bort min mulighet til å være anonym:-) Så den var du ikke heldig med tjukka:-)

Skrevet

Nei jeg er ikke DEN anonyme, jeg er bare denne anonyme.

Skrevet

Den feite og ekle anonyme? med kalkunfitte og livstidsstønadsmotaker av sosiale stønader og uførepensjon? Du har ikke noe her å gjøre tjukka... kom deg ut med en gang:-)

Skrevet

Er enig med deg at jeg er tjukk Dr. yppert, selv om alle rundt meg sier jeg lider av anorexia :-(

Skrevet

om du er den eller denne ene eller andre anonyme er du iallefall irriterende som drar liv i en utdiskutert debatt som er fyllt med kjedsommelige teorier om hvorvidt yppert er mann eller kvinne.

Skrevet

Ikke bry deg om hva de andre sier..... det er slik du selv ser deg du egentlig er!!! så ta deg heller et par skiver med salatblad så du får dempet hengerumpa litt vennen:-) Forferdelig styggt å se på er det også..."yakk"

Skrevet

Diskuterer de fremdeles om jeg er mann??? Trodde det var opplest og vedtatt av Jordmor Siri at jeg var en mann:-)

Skrevet

Hva er svaret da? Er "han" en hun? jeg er helt overbevist om det. Ellers må han være en kvinne innestengt i en mannskropp. Noe er det i hverfall.

Skrevet

hehe... jordmor siri har sagt sitt her inne, så da er jeg mann:-)

Skrevet

den debatten kommer aldri til å ta slutt. De trenger konstant bekreftelse på at du virkelig er en mann, siden de sikkert synes at det er opphissende med en virkelig mann inne i hønsegården dib.

Skrevet

har du lyst til å sjanse på yppert siden det er så viktig for deg anonym?

Skrevet

en spesiell rase disse anonyme ja:-)

Skrevet

Har hun vært i buksa på deg og sjekka da? Er du en kvinne innestengt i en mannskropp kanskje? jaja det får vi nok aldri svar på. I hvertfall ikke av jordmor Siri ;-)

Skrevet

Jeg er en helt annen anonym, og jeg kan aldri tro han egentlig er en kvinne. I så fall måtte han vært en kvinne med altfor høyt nivå av testosteron, for makan til mannsjåvinist skal en lete lenge etter.

Skrevet

Hør her tjukka... jeg er vel ikke noen mannsjåvinist...greit at jeg synes damer egner seg best til 1 ting, men mannsjåvinist er jeg vel ikke:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...