Bare jeg er meg :o) Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Gkeder meg til å pynte meg....gleder meg til at gubben skal "pynte" seg (han er sånn ola bukse/treg genser type,hehe)....spille høy musikk og dusje leeeenge uten unger som maser hit og dit. Gelder meg nesten mer til tre TRE timer alene før vi drar hehe:o))
Gjest Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 vi skal også ut i dag... på julebord=) sjekker inn på hotellrommet klokken 3, og har 4 timer på å bade i badekar (MED skum!), ordne oss og slappe av for vorspielet. så er det middag, og vi skal kooose oss masse!!!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Det blir deilig! Hadde noen timer alene før julebordet i går jeg også, superdeilig!! Nå sitter jeg å venter på at gubben å barna skal komme hjem, savner de jeg hehe
3 blå Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Jeg skal levere lillegutt hos mamma i 2-3 tiden, og så er det hjem å pynte meg Skal til ei på jobben klokka 5 og klokka 7 begynner julebordet. Håper det blir kjeeempegøy Kjæresten skal ut med noen kompiser, så jeg treffer han senere Ha en herlig kveld jenter, dette tror jeg kan bli en morsom lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå