3b@rnsmor-30* Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 kokostoppene i ovnen, og seiere i dag skal vi lage pepperkakedeig så den er klar til i morgen. koselig med julebakst!!!!
snuppsi blir storesøster Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Å jeg gleder meg også til vi skal begynne med julebaksten. Svigermor har sydd forkle til snuppa mi og hu var så utrolig søt i den. Skal ta masse bilder mens vi holder på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå