Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 kan det være farlig å plutselig ha det igjen nå? vil det sette igang noe??? bare tenker på at det er en evighet siden det var noe oppi der også kommer den og da blir det satt igang. jeg er 25 uker
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 haha skriver under på den. Ikke på tre mnd her, tror jeg. Går helt sikkert fint om du begynner igjen. Her tror jeg det blir tørke til fødselen og enda en stund ... jaja. 27 uker
Oh'rly Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Det er helt sikkert ikke farlig, det er ikke sånn at du må ha daglig sex for at understellet skal være "vant til" behandlingen. Kos deg med sexen din du =)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 har hatt sex to ganger siden starten av dette svangerskapet, er nå i uke 26, ikke fordi lysten ikke finnes men bekkenproblemer begrenser:( hade jeg pluselig blitt frisk hade jeg hatt sex hele tida;D kos deg hvis lysten er der og helsen tillater det! det går jo at ta det litt med ro hvis du er urolig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå