mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. november 2007 #1 Skrevet 24. november 2007 Vi har pinnekjøtt,gode poteter og kålrotstappe og fett/sjy fra kjøtte (nam nam nam,verdens beste julemiddag,spør du meg) Så har vi riskrem med rød saus til desert.
Hera83 Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Vi har røkt stek med MYE tilbehør, kjempegodt! Vi har også riskrem med rød saus til dessert.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Vi har pinnekjøtt, medisterkaker, surkål, kålrabistappe, fett/sky fra kjøttet og poteter. *sukk* Og riskrem med rød saus til dessert.. Og jeg har tenkt å lage sånn i morgen også... Nam Nam!!!!!
Linnea&Julie Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Vi har kalkun vi:) Med poteter, brun saus, grønnsaker, waldorfsalat, surkål..mmm..og riskrem med saus til dessert!! Åh, gleder meg til det allerede, bare 1 mnd. igjen til julemiddagen:)
Hera83 Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Det har vi på nyttårsaften, Januarbaby! Utrolig godt! Gleeeeder meg!
*1+1=2 små* Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Gås med rødkål og noe som heter "knødel" (tysk jeg se) NAMMEEE og masse saus så klart
Giftmamma med2jenter Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Vi har også kalkun.. med masse godt tilbehør til... og riskrem med saus og mandel i:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Vi skal ha ribbe og pinnekjøtt, med kokte poteter, brun saus laget av ribbekraft, kokte grønnsaker, kålrotstappe, medisterkaker, og medisterpølser, rødkål, og surkål Og til dessert her vi enten riskrem med rød saus, eller dronning maud pudding.
fullrulleihuset Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Vi skal ha ribbe med medisterkaker og julepølser til. Så har vi potet, sur- og rødkål, rosenkål, brunsaus osv. til. Riskrem og rødsaus til dessert =) Gleeeeder meg, håper det enda e plass i magen til litt mat. 32+0 på julaften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå