Gå til innhold

Hva har dere til julemiddagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pinnekjøtt,gode poteter og kålrotstappe og fett/sjy fra kjøtte (nam nam nam,verdens beste julemiddag,spør du meg) Så har vi riskrem med rød saus til desert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har røkt stek med MYE tilbehør, kjempegodt! :) Vi har også riskrem med rød saus til dessert.

Skrevet

Vi har pinnekjøtt, medisterkaker, surkål, kålrabistappe, fett/sky fra kjøttet og poteter. :) *sukk* Og riskrem med rød saus til dessert.. :)

Og jeg har tenkt å lage sånn i morgen også... Nam Nam!!!!!

Skrevet

Vi har kalkun vi:) Med poteter, brun saus, grønnsaker, waldorfsalat, surkål..mmm..og riskrem med saus til dessert!! Åh, gleder meg til det allerede, bare 1 mnd. igjen til julemiddagen:)

Skrevet

Det har vi på nyttårsaften, Januarbaby! Utrolig godt! Gleeeeder meg!

Skrevet

Gås med rødkål og noe som heter "knødel" (tysk jeg se) NAMMEEE og masse saus så klart

Skrevet

Vi har også kalkun.. med masse godt tilbehør til... og riskrem med saus og mandel i:)

Skrevet

Vi skal ha ribbe og pinnekjøtt, med kokte poteter, brun saus laget av ribbekraft, kokte grønnsaker, kålrotstappe, medisterkaker, og medisterpølser, rødkål, og surkål :)

Og til dessert her vi enten riskrem med rød saus, eller dronning maud pudding.

Skrevet

Vi skal ha ribbe med medisterkaker og julepølser til. Så har vi potet, sur- og rødkål, rosenkål, brunsaus osv. til. Riskrem og rødsaus til dessert =) Gleeeeder meg, håper det enda e plass i magen til litt mat. 32+0 på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...